Alla inlägg under oktober 2007

Av mly - 14 oktober 2007 12:55

kolla vad snisstsig jag var med den där höga ljus grejen

i gölas. de kan man ändra ut efter årstiderna. Nu ser den ju ätte höstig ut=) kom på det alldeles själv :)

Köpte ju även en arombabrännare, jätte fin.

sen massa ljus.

och även ljus manchetter i guldrenar som ni ser på bildenra......

Av mly - 14 oktober 2007 12:01

Åkte till apoteket, i birsta öppnar de ju 10 kom ju på, så ja for dit. Var tvungen, det sved så mycket på ögat. Hon som jobbade där tyckte inte att ägat såg så bra ut .. men hon visade mig en salva som ja kunde prova med flera ggr om dagen. OM de inte hjälpte var ja tvungen att uppsöka läkare och få kortison. Ja har just haft på salvan i alla fall och nu svider de som in i bomben, men de skulle de sa hon.... Aj AJ AJ .....


Ja känner mig inte så het just nu .. : )

Av mly - 14 oktober 2007 10:31

vet ej vad som hänt med mina ögon

ja har inte gjort nåt spediellt men

under ena ögat började ja bli jätte torr nu

svider de jätte mycket och på båda

ögonlocket så är de svullet. Alltså

ögat är inte jätte stort men massa typ

hur ska man förklara de, fettväck som inte

brukar vara där är där. och ja har svårt

att öppna hela ögat mcyket


vad ska man göra?

Av mly - 14 oktober 2007 10:28

Nu säger ja de som ja alltid brukar säga. Aldrig krogen mera.

Men nu tror ja faktikst att ja menar de.

jag tycker inte alls de är nå kul.

Hade vart kul och sett smalare än thord som vi skulle

sett men, näää--vilket de inte blev..

blev oelarys som vanligt! Tycker inte att de är kul alls

ja påpeka till Linus att ja skulle gå hem innan vi

gick in där, men nää de kommer bli skit kul... blablbla...


det blir aldirg kul.. Ja tycker inte sånt är kul...


Var ia alla fall kul hos Karl innan.... Mycket folk som man kände osv... Emma och Christoffer tog i alla fall hand om mig på krogen och lärde mej spela nån slags poker eller vad de heter:) vi stod och spela där hela kvällen , var rätt skoj!
åste bjuda om på middag någon dag, dom är så gulliga.....


Av mly - 13 oktober 2007 17:45

jag kan tro att de luktar vitlök till skönsberg ungefär. Ja hade kyckling i ugnen hade på lite vitlök på de. Och nu får man nästan huvudvärk av att de luktar så mycket vitlök.


vet nån om sånt sätter sig i kläder? Alltså vitlöks lukten?=) haha

Av mly - 13 oktober 2007 16:36

DÅ var lite julpynt inhandlat, mest sånt till granen iofs men ändå:) Vill bara börja pynta nu genast... köpte även hårinpackning, mycket nödvänidgt:) och sen lite annat smått och gott... Efter att ha vart i Birsta ganska länge kände vi alla tre att nä, de finns inget Gina TRicot här ute. SÅ vi tog bilen in till stan:) haha... Gick på Gina och där gör man ju alltid endel fynd:) tror Anna var lite sugen på min lklänning, för hon tog med sig min påse när ja släpte av dom hos henne. Sen när ja kom hem så saknade ja den!! haha....


Nu har ja just duschat försöker hitta något att ha på mig under den här klänningen ja köpte, den är liksom som en hög kjol med hängslen typ, så man måste ha nåt snyggt under på överkroppen. Just nu har jag en vit skjorta, känner mig typ som en skol fröken=) haha.. Men känner ja mig själv rätt så hinner ja väl byta kläder minst 3 ggr till : )


Ja juste ja har ju inte berättat, ikväll är det fiesta!!! Dck swaajjjn trött men men :) Smalare än Thord på Avenyn, de gillar LInus : )

Av mly - 13 oktober 2007 11:57

till birsta med Sara och hennes kompis anna

skoj: ) får se vad för köp man gör då:)

Nä nus ka ja springa och pcka ner allt

sen hämta tjejerna.

höres sen

kram

Av mly - 13 oktober 2007 11:16

Måndagen den 15 oktober19:45Aerobic mmCore30 minEva

Måndagen den 15 oktober

20:20Aerobic mmBodyPump55 minAnna-karin

haha detta ska ja köra på EGO på måndag, jag kommer ej kunna gå på tisdagen=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards