Alla inlägg under augusti 2007

Av mly - 3 augusti 2007 22:53

Ska försöka sammanfatat min och Fridas dag då.... :)

Åkte ju 10.00 från Sundsvall, och de tog 4 tim till Umeå, har ju ett visst antal stopp längst vägen och Frida gjorde ett myckte bra jobb med att räkna in alla ;)


Väl framme i Umeå så gick vi ner på stan , letade upp nåt matställe.. Pizza! Haha.. Var gott i alla fall.. Hittade på LAgerHouse som vi var tvungna att kika in på, där shoppade jag servetter.. Ovanligt?:)


Sprang sen in o ut i alla möjliga affär, slutade med att jag hittade en vit tröja på rea på Gina, har en likadan i mörkblå. Frida hittade även nåra tröjor.


Bussen gick 18.00 från Umeå på vägen hem var vi som papratzizz hela vägen förutom när Frida skulle prata i mikrofonen och ja fick sladden i huvudet, inte bra =D


Jag fick för första gången åka jätte högt upp i Sverige och lärde mig att de finns mycket även ovanför sthlm och vi bor inte nära ishotellet!  =P (vilket jag typ trodde innan ja flyttade hit, tur man är brunett ändå;)


Av mly - 3 augusti 2007 08:20

Hej hå! Idag bär de av till Umeå. Ska dit med Frida. Hon jobbar på bussen idag, så ja ska åka med, vi ska strosa runt där och äta lunch och kika på stan tils vi ska åka hemåt framåt kvällen, ska bli jätte kul : ) har inte vart i umeå förut! Ska ta bilder till bloggen med, givetvis;) haha


För er som inte vet ska ja åka ungefär 50 mil idag med buss, de är långt dit : ) Ja har nog inte heller rätt de är nog mera men ja höftade till bara.. 8 timmar buss blir de i alla fall med alla stoppen!


Har just duschat ska hitta nåt att ha på mig och göra lite frukost till mig och hjärtat. Han sover än men snart så : ) Skickar in Chanel dit då händer de grejer *haha*


Ha en trevlig dag! Det ska jag.. Kram

Av mly - 2 augusti 2007 19:33

Frida och Sara kom i alla fall över en sväng, vi åt bullar och kaka och drack kaffe, men Sara fick saft : ) Hon har inte blivit vuxen än, fastän hon var äldst! Konstigt*ler* Vi hittade lite stuff i katalogen, så ska väl kontakta Marina imorgon kanske får ja lämna över den.


När dom hade åkt hem gjorde jag mat, blev kanon gott; Gjorde nån slags köttgryta med lök, morötter, svamp, kött(givetvis) creamfraiche och kryddor. Mums den ska vi göra flera ggr... fick 3 matlådor åxå, perfekt!


Sedan for vi till Ikea, skulle kika på en fotölj, lamp skärmar och en läslampa. men inget av det vi ville ha fanns inne=7 Det var ju iför sig nyheter men ändå..... Sprang in på willys o handlade lite ost och jätte goda runda tunnbröd mackor som vi ska fika ikväll, mums... 


Nu ska vi kika på bil på blocket eller nå! Såg en jätte fin Bmw M5, (nån flashig modell) när vi åkte från Birsta nu, Linus sa att han önskade sig den när han fyllde år, han sa att den kostade typ 1miljon.. hm.. Åh ja menar det är ju super enklet med tanke på min braiga lön =D

Av mly - 2 augusti 2007 13:41

hej hå!

Bullarna är tinade och klara.. Väntar bara in frida och sara och en kompis till frida som ska komma å fika, och så ska vi se om vi kan hitta nåt i oriflmae katalogen! Ja har hittat en del redan, oväntat?=) Nääe,..

Linus är ute och röjer med röjarn, alltså på gården ..trimmar eller var det heter !


 Vi ska på Ikea en sväng sedan och kika på en fötölj som ja vill ha och en läslapma : ) Wiiiie...

Av mly - 1 augusti 2007 20:42

Så man hamnade ute i Birsta idag med, pinsamt nästan : ) skjutsade linus till jobbet så ja hade bilen idag. Åkte ut dit till halv 5 ungefär, gick en sväng inne på birsta och hittade 3 vaser på Hemtex, jätte fina. Ska ha dom på våran lacj hylla ovanför sängen tänkte jag. Kommer passa jätte fint i vårt sovrum när vi tapetserat om sedan, ingen pik eller hur? ; )


Hittade oxå en klänning på veromoda, jätte söt! Riktigt sommrig, hoppas de blir lite mera sol så man kan ha den på sig : )


Åkte till Willys och handlade mat sen hämtade ja Linus. Skulle testa nån ny mat idag so Gunilla tipsade oss om. Vi har kött typ som lövbiff, då kunde man rulla ihop dom och sen lägga vitlöksbredbar ost i och sen steka och sedan hälla på matlagningsgrädde på de, pasta till de.. men de smakade ju inget?! Hmr.. kanske gjorde fel.. vet inte!


Kanske ska gå å låna en film ja vet inte. Blev i alla fall medlem på famijeliv! haha... Har man lite mera att göra om dagarna, OM tangnetbordet vill fungera vill säga!

Av mly - 1 augusti 2007 12:57

Hade inget och göra och tangnetbordet var paj ännu en gång så jag klollade Ego´s schema och bodypumpen började 12.00 Jag stack och tränade, wow ?=) eller hur ;)

hehe nu känner ja mig jätte dutkig, men det var en sånt därt kort pass, 45min, men de gör inget... fick ju träna i alla fall : ) Nu ska ja äta lite fil och musli till lunch.....

Av mly - 1 augusti 2007 10:39

hej hej! Har äntligen fått igång det sablars tangfentbordet..pust..pust:)

Frida, Veronica, sara och till och med Ida kanske? Ni som läser i allafall, sugna på att komma över hit och kika i Oriflame katalogen och fika lite ; ) ? hihi... detär Marina som säljer men ja har katalogen här och ska beställa tänkte om det är nån som är sugen på att beställa nå smink eller nå andra grejs till håret el nå=) alltid kul *hihii*


Ni kan väl höra av er: ) Vore ju skoj!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards