Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av mly - 23 augusti 2007 21:38

Heluu..

Veonica kom ju över idag på eftermiddagen. Vi åt lite mat och hon hade även med sig muffins hit. Spelade först Mario Party 8 på Wii. Sen tröttnade vi på att Wii inte läste skivan så då bytte vi till Wii Play. Man kunde spela biljard, fiska fiksar, skjuta ballonger, cola flaskor.. ja typ allt! Veronica var välidgt bra på att skjuta måste jag säga : ) Men det var skoj..

Tog en paus och drack lite kaffe och åt muffins*mums* Spelade sen vidare... Vi vann nog ungefär lika många ggr *ler* ;) Hon åkte just hem. Hoppas det gick bra att köra hund bilen ; ) Det lät konstigt men du förstår vad jag menar! hiih


Imorgon kommer familjen hit, ska städa och plocka och göra fint imårn tills dom kommer. Skoj :)

Av mly - 23 augusti 2007 13:27

Så där ja.. Då var min syrras present klar:) Hon fyllde år 8 aug. Men hon kommer ju i helgen, ska fira henne då! 16 år inte illa. Va fort de går.


var ju tvungen att inskaffa mig ett par svarta byxor. har ju fått jobb!!!! Börjar på El Gigaten i Kassan på måndag. Mina svarta som jag har är för små.. BAD! hittade iafal ett par på H&m på Rea, 98kr : ) sen ahde jag 20% så de var ju kanoners. Mina svart skor gick sönder i helgen. Så vet ej vad jag ska ha på mig ner till....... men men...

Nu ska ja greja lunch sen sätta mig i solen ett tag

Av mly - 23 augusti 2007 10:12

Dagens aktiviteter:

  • Shoppa present till syrran
  • Plocka lite här hemma
  • Veronica kommer sedan, äta nåt gott och spela Wii : )

ja de var väl det! Imorgon kommer the family hit *wiiiiee* Ska gratta mig i och med att jag fyller år nästa vecka: )


Det är väl bara att sätta igång då!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards