Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av mly - 26 augusti 2007 13:59

Helu!

Var ett tag sedan man bloggade nu. Började rycka i fingrarna på mig nästan : ) hihi.. Här kommer en summering av vår trevliga helg!


Familjen kom vid 23.00, fikade lite ost och kex och kollade på gamla filmer som dem hade med sig från när ví barn var små: ) Jätte kul att titta på!


Lördagen bjöd på IKEA .. Oväntat.. : ) Var även in på Giganten och davve(brorsan) handlade en ny mobil telefon. Åkte hem och gjorde lite lunch, kycklingsallad med feta ost och ädelost. Jätte gott. Efter maten blev de present öppning för mig och vi hade även en present till Isa(syrran).

Jag fick jätte mycket fina saker. Bla.. Ett Efva Attling halsband, örhängen, ett halsband till, muggar, duk, handduk, ett stort fat, godis, ljus lyktor, underkläder mm...

 Fikade sedan lite choklad fondue med massa goda frukter*mums*

Gjorde oss i ordning och gick upp till Linus föräldrar, där väntade middagen. Jätte trevligt och jätte gott!


Söndagen var rätt lugn, åt en rejäl frukost i lungnan ro och packade i hoo sedan for dom hem igen1 Hoppas resan har gått bra för er.


Vi sitter nu och äter mat. Jag ska fixa med Mickes present. ska fira Micke idag han fylde år igår, men idag ska vi dit.


I mogron bröjar jag jobba , spännande : ) Ska bli jätte kul faktikst : ) lite nervis men de går över hihi...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards