Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av mly - 9 augusti 2007 23:22

Hej Hå luden tå! Vilken dag jag har haft : )  Massa kul att göra. Gick upp till Linus föräldrar en sväng på förmiddagen, kom just när de skulle fikaa/frukost*otippat* hihi, Fick ägg röra och rökt lax*mums*


Veronica kom sedan hit. Vi spelade kort på altanen och åt upp pasta salladen från igår. Men de kom en dummis geting som irriterade oss hela tiden. Så vi gick in. Spelade lite nintendo Wii ; Mario Party, jätte kul=) Sara kom även över, vi fikade äppelkaka med vaniljsås eller ska man säga vaniljsås med äppelkaka? ;) spelade Wii i flera timmer sen, vi glömde helt av tiden. Men vi hade skoj! Visst är det kul att skala flaskan tjejer? Och se vem som sprutar högst? haha, det där lät ju knepigt ser jag nu, men ni vet vad jag menar *haha*


Vid 6 gick vi ner på stan, kikade in på Lindex, hittade ett par jätte söta ljus rosa strumpor i spets som jag var tvngen att köpa !

Blev kissis och vi gick till Saras systers jobb( skeppsbrokällaren) hamnade där och fick smaka den nya x-cidern, rabarber/granat äpple*yummie* haha... Fick sen en tanke om att vi kanske skulle äta lite mat där så vi ringde våra boyses och dom kom dit efter jobbet!

Kanon god mat åt tre rätters, laxtoast til förätt, fläskfile till varmrätt och glass till efterrätt. tack saras syster för en mkt bra service : )


Nu när jag läser detta känns de som de enda vi gjort idag är att ätit , de låter som de i alla fall! men så är det inte Jag lovar =)


Hopp i säng nu ska åka till Stockholm imårn..Jiipiie

Av mly - 9 augusti 2007 09:45

Vissa dagarhar man som jag tycker är många besökare : ) många för mig är inget man kan jämföra med Veronica. Ojoj för att komma upp till eliten krävs annat.

Linus säger att man ska skriva nån slags rubrik som gör att många kommer in och kikar ...typ..

- Nakenbilder

=) haha det hade vart nåt va? Äsh skit samma:)

Idag är det mulet ute. Vaknade tidigt också*typiskt* Idag ska veronica komma och fika här. Äppelpaj/äppelkaka med vaniljsås, men hon verkar sova ännu. Ska nog skicka iväg ett sms =) väcka hon..hihi---

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards