Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av mly - 29 augusti 2007 16:32

ned räkning för fullt som ni märker : ) typiskt mig. Jag är som ett barn.

För er som inte vet fyller jag år imorgon, hela 22 år =)


Efter jobbet idag åkte jag ner på stan och träffade upp Frida och Veronica, dom satt å åt på Coffe Houase, oväntat : ) Sallad med ost ;) Jag slängde i mig en matllåda innan ja for från jobbet så ja åt inte, men sällskapade iafal! Vi gick en sväng i de vanliga butikerna, typ H&m, Gina, Zara, indiska. Sen är de liksom slut?!.. tråkigt.. men men =)


Kom hem, å då hade ja fått många post i lådan, som är till min födelsedag *wiiehoo* skoj!

Ska åka å handla om ett tag, ska baka kladdkaka imorgon, saknar nåra ingridienser. Sen hämta Linus, ska sdan få mat hos hans föäldrar ikväll , igen : ) .. Har inte gjort mat på hela veckan, lyx : )

Av mly - 29 augusti 2007 09:01

hej fin solig dag i idag men sataan i gatan vad de är kallt : ) Jobbar ifos idag med så de spelar ingen roll! men bara till 13.00 wiie : ) Ska sen direkt ner på stan med Friday och Ceekay.

Imorgon är det den stora dagen D : ) jobbar halv dag bara men det spelar ingen roll. Ska bka lite sen också.. Blir skoj!  nu måste ja dricka upp min yoghurt och sen sminka mej..heejjhejj

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards