Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av mly - 20 augusti 2007 21:41

Guu vilken sämst filmen. de bästa var de där scenerna på slutet med efter texten. När man får se när dom klantar sig.


jaja, beställde hemkörning från China Box, de var gott ifala. Höns & Buöjong soppan är klart favvon.....

Av mly - 20 augusti 2007 19:23

Det känns liksom inge mysigt i biljard rummet, mest Chanel som är där inne och vi använder inte det rummet alls nästan!


Fick en plan idag. Ut med bijardbordet, det tar sån plats. men inte sälja, vi kan spara de. Men kanske i källarn eller nåt. Skulle vilja köpa en rund matta, vit med nåt mönster på. Sedan de här bordet som är på bild nedan och sen 4 fotöljer nedan på bilden. Tapetsera ljusa tapeter med en fond vägg i grå,svart, vitt nåt sånt... sen kan man sitta där inne å kanske dricka vin med tjejerna eller linus kan spela poker med sina kompisar.


Får ju även en datorn där inne. Linus ska bygga i den i de dära bordet som vi köpte idag. Ska bara köpa en skärm och montera på väggen.


Kommer bli jätte mysigt. Men kanske inte blir i år. Men idén var fin. Då får man mera andvändning för ummet åxå, blir lite som en salong ;)


Ska vi sätta oss i salongen flickor? ;))

Av mly - 20 augusti 2007 11:25

Hade tänkt försökt vart duktig och monterat möbeln vi köpt! Men de gick åt skogen. har redan gett upp! Det är kartonger å delar och allt möjligt i hela hallen nu. Går ju inte och skruva ihop de där. Skulle behövt en skruv dragare, vet inte vart våran är, hos micke och marina kanske.


Får ta hjälp av Linus när han kommer hem istället.

Av mly - 20 augusti 2007 10:29

Hehe blev lagom paff när dom kom ut ur last bilen med bordet jag köpt på IKEA. HAHHA

SKa berätta hela historien: )


Beställde ett Toalettbord i Ek från www.ikea.se i och med att det inte finns att köpa i någon butik. Någon gång idag under dagen skulle de komma informerade Ikea´s kundtjänst om. Dom skulle ringa 30 min innan de kom ungefär sa han.

Så ringer min mobil vid halv 10 i morse. Hej det är Achmed abdulla jag ringer från Dhl, jag är hos dig om 15 min!

Och jag fick döö panik, låg och sov. Skulle ju hämta ut pengar innan åxå, Sprang upp till macken och fixade det där och hem igen. Sätter mig på trappen för att andas ut lite och då kommer en lastbil uppbackandes.


Gissa vem som kommer ut??

Jo inte är de Achmed Abdulla ia alla fall. Typ kanske Erik Hålllander och hans polare ? ;) haha ja höll på att dö.... Dom jävlades med mig som in i attan!

Ja erkänn, gick på den! TYp, I got PUNK`D


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards