Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av mly - 7 augusti 2007 22:57

Kul Emmie att du läser min blogg : ) Därför är detta inlägg ägnat åt dig. Saknar dig med får ta och ses nästa gång jag kommer ner. Var ju på tok för länge sedan nu ju! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet i Gredby ocha tt allt rullar på med jobb och privatliv;) Skaffa en blogg du med ...  Så hänger jag med lite i ditt skvaller om Eskilstuna också vettja*hihi*

Hittade en bild på datorn på dig och Tindra : ) Puss & kram på dej tjejen!

Av mly - 7 augusti 2007 17:34

Vädert idag var ju hel mysko, jätte fint i stan. Kom sen til Alnö, tjock dimma såg knappt varandra. *typ* Men vi åt vår sallad, de var gott! Vid halv 2 kom solen fram och det blev ett dopp sen solning. Jätte skönt. Bättrade på solbrännan eller rödbrännan vad ska man kallade =)


PÅ vägen hem såg vi en cool bil, precis en sån som jag vill ha : )


Ikväll blir de grillning och allsång på altanen asså vi ska inte sjunga men vi ska ta ut lill tvn där så vi kan se sista avsnittet av de. Mammsen o pappasen är ju där idag=)

Av mly - 7 augusti 2007 10:21

Vädert idag är ganska mysko! Men Veronica och jag ger inte upp: ) Haha... Ska gå å göra lite kyckligen sallad nu som vi ska ta med oss och koka lite kaffe.  Mums de ska bli gottis !

Min solbränna som ja fick igår är verkligen en bränna om man säger så .. Aj Aj AJ... Ska nog ligga på mage idag!

Nää nu ska ja packa massäcken som är det absoult viktasgte på stranden! hihii ses på stranden, blir nog Tranis vid havet:)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards