Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av mly - 17 augusti 2007 17:22

Titta vad fint halsband : ) hihi mycket fina smycken man hittar hela tiden.


Så nu ska ja strax hämta Kalle och Veronica, sen ska vi till Birsta och hämta Linus. Sen blir det mat, jag har förberett tzatzikin*yummie*


Nu börjar de se mörkt ute ute : / Hoppas de inte blir regn*håller tummen*

Av mly - 17 augusti 2007 15:24

HeJ!
Har vart i Matfors, på Matfors möbler med Kalle, Veronica & Rune. Rune in handlade en ny säng till sin lägenhet. Han slog till på en hästens. Fanns jätte fina påslakansätt åxå men dom var dyr, på REA 860:-. Då var de halva priset. Men smakar de så kostar de eller vad säger man: )


Har legat i soffan och läst skvaller just, de är rätt skoj! Men jag tycker de står samma sak hela tiden.


Ska strax åka till ICA och handla lite mat dels tills ikväll och sedan kräftor tills imoron kväll.

Kalle & Veronica ska nog komma och grilla med oss ikväll, köttet ligger i marinad redan. Ska ja potatis knyten till det med morötter och lök i sen lägger man folie om dom och seedan på grillen, fläskfilé och tzatziki till de sen.


Av mly - 17 augusti 2007 10:17

Visst är den häftig? : ) Praktiskt och cool i ett!


Idag skjutsade jag Linus till jobbet, ja ska handla lite till kräftskivan imårgon och så där. Sen lurade han mig och sa att de var bad väder, men det var tveksamt! Blåser massa här i stan så vill inte ens tänka på hur mycket det kommer att blåsa vid havet*burrrr*


Nu sitter jag och äter frukost, äggröra...gotitgotti!! Ikväll ska vi grilla. Kalle och Veronica ni får gärna komma och grilla om ni vill. Antar att jag har väckt er med mina sms nu på morgon, isåfall såry=)


Ska ner på stan och göra ett ärende till Linus, en hemlis. Men kan nget skirva här på bloggen! Då avslöjas de *hihi*

Av mly - 17 augusti 2007 10:14

Kolla vilken fin bild på Min Älskling och Lilla Maya.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards