Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av mly - 6 augusti 2007 23:17

Varför bloggar knappt nåra killar? Linus jävlas alltid med mikg och tycker jag bloggar mkt. Inte tycker jag : ) finns ju inte direkt nå bättre å göra.


jaja strunt samma,.. Var och åt god tårta har kalle o veronica iafal... jordgubbstårta*mums*

Av mly - 6 augusti 2007 17:23

Var på tranviekn idag och skaffade lite bränna.

dagens fråga: Varför har killarna kallingar under shortsen?

 jaja, strunt samma.. Vi åt i alla fall mycket när vi var där, kändes som om de var de enda vi gjorde : ) Pasta sallad, bulle, glass, godis *ler* hhaha.. Så ska det vara! Väl hemma här nu så har vi tittat på bilderna från gatufesten. gamla minnen =)

Nu kommer veronica strax o hämtar frrida. Frida ska på kalas där, vi ska dit senare för Linus ska ju me!

Av mly - 6 augusti 2007 10:06

Så där ja då var allt klar packat.Saft Pasta o skink o ost sallad färdig! Ska man ha med sig något mera gottis som man kan snaska på..Hmm... funderar på de.. Nu ska ja bara vänta in frida som ja ska hämta efter 11.00 på stan.

Nä kanske man skulle kika på våra bästa år som just började : )

Av mly - 6 augusti 2007 08:48

Vi skrattade så vi nästan vek oss igår. Efter vi hade sett den så dåliga filmen med Paris så var ju klockan inte så mycket. började kasta pil, men sen dog piltavlan : /  Då spelade vi biljard(ja har blivit bra på det nu) en paraentes bara : ) Ja i alla fall, biljardbordet står ju i Chanels rum vilket betyder att hon givetvis vill vara med och spela.


Ja sköt och hon hade ner bollarna i hålen till mig om jag missade. Hon  och jag vann första omgången. Andra gången vi spelade la hon tassen för de hålet jag ska skjuta ner i så ja inte skulle klara de. Den gången höll hon på Linus! Haha men hon hade ner hans sista boll(8) i fle hål så Ja vann=) haha.. Hon är så kul hon kan spela biljard även när vi inte är där =) Har ner alla bollar i hålen, hon är för söt.


Skjutsade linus till jobbet imorse. Jag gick upp 07.40 åkte 07.41 Jag trodde jag skulle döö, var så ljust ute och ja kunde knappt titta. men va gör man inte för få ha bilen under dagen? Ska med Frida till Tranviken och bada och sola.... nice... Ikväll ska vi hem til kalle o vernonica och gratta kalle i efterskott som igår blev stor kille =)

Nu ska ja kila och göra lite pasta sallad till mig och Frida...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards