Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av mly - 15 augusti 2007 15:49

Var nere på stan idag med Veronica och Frida: ) råkad ehitta jätte snyugga shorts på zara som jag var tvungen att köpa och även en sleep over på H&m. Vi åt en sallad på Coffe House som vanligt *mums*


Dom kom sedan på att vi skkulle ut ikväll,  efter lite övertalan kände jag peppen : ) Gick på systemet och inhandlade lite cider. Frida duktig som hon är åkte sen på innebandy träning. Piuh vem orkar : ) Men men.. Nya kläder och utgång är ju en bra kombo ! veronica och jag hämtade sedan Ori flame sakerna som många har beställt. Så ni som har beställt av mig kan hämta de hos mig från och med ikväll. ta gärna med jämna pengar!


Nu sitter jag hos Veronica, hon packar väskan. Vi ska hem och fixa oss hos oss... sen sätta oss på verandan och ta en grogg kanske ? Mat på hemkörning, ah låter som en idé.....


Av mly - 15 augusti 2007 10:15

Helu! Skjutsade linus till jobbet idag med tank epå att jag kanske skulle vilja haft bilen i och med att det är sol. Men Frida ville hellre gå på stan än att åka och bada. Men men de blir skoj de med =)Veronica är på väg hit, hon hade lämnat Runes bil hos Rune.

Snart är det min födelesedag, eller njae inte än men snart=) 30 aug.. wiiie hihi

Nä nu ska ja fixa mig innan hon kommer ! Puss

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards