Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av mly - 18 augusti 2007 16:48

Idag  har jag haft mycket att göra, men har hunnit med allt. Han till och med kolla på film. Såg  Van the Man 2. Den var så där.

Var sedan till Familjen Köhln och hälsade på och drack te och åt glass. Lekte med lego, pratade strunt me Alexandra och busade i sandlådan. Tuvan tycker om att äta sanden, såg inte så gott ut! Hon försöker sluta men de är inte lättt : )

Nu ska jag fixa mig inför kräft skivan och packa allt.

Bilder från kvällen kommer upp imorgon,.. ses då

Av mly - 18 augusti 2007 09:59

Hej..
Idag har jag så                                  här mycket att göra : ) Skjutsade just L till jobbetså jag kan ha bilen idag. Ska köpa present till Marinas föräldrar som fyller åt. Ska i sin tur lämna den till Marina idag. Ska hem till L föräldrar och hämta kräft grejer till kvällen och ska hälsa på Alexandra och Andreas,m Tuva-Lisa och Theodor :) Jätte skoj med mycket att göra. Det gillar jag...


Så ska väl sätta igång och fixa mig och äta nån frukost!

Igår kväll blev de grillniong med Karl & Veronica i alla fall, blev kanon gott*yummie* Gick sen in för att spela Mario Party på Wii, Jätte skoj! tror tjejerna slog killarna ganska mkt*hihi* Kanske inte överrens om den frågan?;)


Nä nu ska ja sätta igång. Vad ska man ha på sig? Verkar hett ute ....

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards