Direktlänk till inlägg 9 augusti 2007

Vill du höra om mn underbara dag?

Av mly - 9 augusti 2007 23:22

Hej Hå luden tå! Vilken dag jag har haft : )  Massa kul att göra. Gick upp till Linus föräldrar en sväng på förmiddagen, kom just när de skulle fikaa/frukost*otippat* hihi, Fick ägg röra och rökt lax*mums*


Veronica kom sedan hit. Vi spelade kort på altanen och åt upp pasta salladen från igår. Men de kom en dummis geting som irriterade oss hela tiden. Så vi gick in. Spelade lite nintendo Wii ; Mario Party, jätte kul=) Sara kom även över, vi fikade äppelkaka med vaniljsås eller ska man säga vaniljsås med äppelkaka? ;) spelade Wii i flera timmer sen, vi glömde helt av tiden. Men vi hade skoj! Visst är det kul att skala flaskan tjejer? Och se vem som sprutar högst? haha, det där lät ju knepigt ser jag nu, men ni vet vad jag menar *haha*


Vid 6 gick vi ner på stan, kikade in på Lindex, hittade ett par jätte söta ljus rosa strumpor i spets som jag var tvngen att köpa !

Blev kissis och vi gick till Saras systers jobb( skeppsbrokällaren) hamnade där och fick smaka den nya x-cidern, rabarber/granat äpple*yummie* haha... Fick sen en tanke om att vi kanske skulle äta lite mat där så vi ringde våra boyses och dom kom dit efter jobbet!

Kanon god mat åt tre rätters, laxtoast til förätt, fläskfile till varmrätt och glass till efterrätt. tack saras syster för en mkt bra service : )


Nu när jag läser detta känns de som de enda vi gjort idag är att ätit , de låter som de i alla fall! men så är det inte Jag lovar =)


Hopp i säng nu ska åka till Stockholm imårn..Jiipiie

 
 
X

X

10 augusti 2007 05:17

Shit vilken snygg tjej där till höger, kan man få hennes nummer!? :P Fyfan vilken min!! ;D Tack för igår, ha så skojjs i sthlm!

http://krysset.bloggagratis.se

 
Friday

Friday

10 augusti 2007 10:12

Åh, laxtoast! lät gott.. (för en annan som inte gillar räkor)

http://friday.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards