Alla inlägg den 30 november 2008

Av mly - 30 november 2008 23:01

Flera inlägg men inte en enda

kommentar

Tråkigt

Av mly - 30 november 2008 19:15

Vi åkte en snabbis till Birsta. In på Panduro och köpte lite nya hobbisar till mig. Köpte olika gips figurer och färg och en ny liten pensel, den ja hade var så stor. Nu väntar ja på att en av figurerna ska torka så ja kan fortsätta att måla :) Värsta kul. Sånt hära skulle jag vilja jobba med..


Jag shoppade även 3 nya body butters på Body Shop till mig själv :) Dom hade halva priset på alla Body Butters, bäst man passar på. Man fick åxå bara köpa max 3 per kund :) Men billigt var de!


Åkte på willys handlade lite små grejer sen for vi hemåt. Jag gick in och tog på mig regnkläder (det regnade) och gick ut och gick, trodde ja. Det var ju blank is, ja gled fram som en annan bambi typ... Linus var hemma och sandade gården, det var mycket välbehövligt!


Blev lunch, rester från igår (lassagnen)..

Sen har vi typ slöat.. Vi handlade föresten ett nytt te på Kahls idag med som var Så got, så har druckit de och ätit frukt!


Nu ska ja strax laga lax med romsås och sallad..

Just ja ska ju måla klart med lilla tomte åxå, ni kanske få se bilder imårn om ni vill...

Av mly - 30 november 2008 10:29

Glömde visa mina partylite ljuslyktor.

Jag har dekorerat dom med små

julgranskulor :)

 

Av mly - 30 november 2008 10:17

Hej Hå!

Gick up för drygt en timme sedan, kände för att pyssla. Så plockade fram mina pyssel grejer från panduro.. Så här såg det ut:

Observera att Chanel är mycket intresserad.

Små trä hjärtan som sedan blir....

Fina röda hjärtan med lite olika text på. Vi ska hänga dom i vår gran!


Jag vill ha mera pyssel. Panduro är ju som sagt min hobby :)

Linus sa att vi kunde handla mera pyssel till mig idag!

Undra om de är en baktanke med det?

Att han får spela medans ja pysslar ;) haha

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards