Alla inlägg den 5 november 2008

Av mly - 5 november 2008 23:31

Denna klänning hade jag velat klicka hem!

Men den var slut:(

www.stylebystars.com


Av mly - 5 november 2008 22:43

Ikvälll hade jag dejt med Frida...

Vi skjutsade ut Linus till  Birsta...

Sedan åkte vi på ICa handlade lite till Fridas o min middag

Blev fläskfilé och god sallad.. :)

Vi kikade på Bonde och sedan Playa del Sol , skoj program jue!

Linus var på möte ikväll...

Hämtade han just nyligen, då var dom klara..


Nu ska ja bloggläsa lite!

Bild på Frida och mig från ikväll, kan ni kika på Fridas blogg bland mina länkar! :)

Av mly - 5 november 2008 18:09

Gudars vad vi har vart duktiga idag.

Köpte Billy hyllor på IKEA 2 stycken.. Rensade ut hela garderoben och ställde in allt fint. Nu har vi en walk in closet :) hihi

Blev toppen bra!

Men de tar verkligen lång tid när man börjar ett projekt! Vid ett började vi och nu är vi näst in till klara, massa sop kassar bara överallt i hallen med skit som ska slängas som man samlat på sig=)

Av mly - 5 november 2008 08:16

Då vann Obama valet!

Även fast jag inte är insatt tycker jag nog att rätt person vann!

.................

Ja ni undrar säkert vad vi gör uppe så här tididigt när vi båda är lediga!

Gick faktiskt upp för en halv timme sedan.

Linus ligger brevid och spelar spel på daorn och jag läser mina dagliga bloggar! Vi är dåliga på att sova länge :)


Men toppen då kommer vi hinna massa idag.

Vi har tänkte att vi ska rensa upp i vår garderob som man icke kan gå in i just nu! Köpa 2 bokhyllor på IKEA och ställa in där så kan man ha lite bättre ordning ...


Men nu kurrar magen min...

Kanske dag för att göra lite te och äta min egnen gjorda limpa.


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards