Alla inlägg den 10 november 2008

Av mly - 10 november 2008 16:21

... Haft en sån härn lugn dag på länge!

Har legat i soffan och bara slöat, inte ens plockat ur diskmaskinen!

De enda ja gjort på eftermddagen är att slängt i en tvätt i maskinen som ja snart ska hänga upp!

.....

Lyckades även sova, ingen aning hur länge men kanske 1-2 timmar...

....

Helt svart ute nu, ser ut som om klockan var sent på natten..

Av mly - 10 november 2008 11:31

Skönt väder ute, 5 grader..

en rask prommis på 35-45 min har jag gått på..

mykcte skönt!

Känns mkt bra nu!

Ska om en timme äta lite lunch, blir lite rester från igår..

Bestående av purjolök, moröter, squash som vi hade i ugnen , igår had evi fläskfilé till åxå, men de fick Linus med sig till jobbet.. får se vad jag ska göra till, blir nog en ávokado åxå.. Blev så sugen på de, kanske lite keso till åxå! Yummie.. Nu bev ja sugen, men ja får hålla mig nån timme till!


Dricka massa vatten nu!

Av mly - 10 november 2008 09:42

Har sovit rätt illa i natt för handen har värk, har en blåsa på handen från min brännskada igår..... Brännskada låter värsta illa men de är ju de :)

I alla fall, man kan ju knappt röra sig i sängen. Om man nuddar nåt gör de ass ont!



ja lagade frukost i sängen, blev te och havregrynsgröt med apelsinklyftor...


idag är första dagen i vårt nyttiga liv:)


Ska nog lilla i sängen ett tag till, sedan kanske en prommis...? Nån som vill hänga på?

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards