Alla inlägg den 9 november 2008

Av mly - 9 november 2008 22:06

Vilke tur du har då som fick ditt betalt :)

jag hade tur att det var massa rea när jag var där, 50% =)

Kul att du lämnade ett spår.

kram


--------------------------------------------------------------

Jag har så ont på min brännskada på min hand...

Det svider massa, kan inte fatta hur ja ska kunna sova.

Har setat med en fläskfilé på handen hela kvällen, men var tvungen att lägga tillbaka de i frysen igen för den började tina....


det är så synd om mig!

Av mly - 9 november 2008 20:18

Idag när ja lagade mat, råkade ja lägga handen på en platta.. har så jävla ont nu=/ Jätte blåsa åxå... Ajjjo


idag ha rvi Gi handlat till nästa vecka..

Känns skönt


Grattis alla pappor idag med =)

Av mly - 9 november 2008 10:50

Kom på att vi inte hade matlåda tills idag

och det blir så stressigt om mna på helgen

ska åka iväg och handla mat...

Så jag slängde ihop en bacon sallad med

avokado, fetaost mm.... ser super gott ut!


Det blir bra till hjärtat och mig!

Nu sitter jag i soffan och äter fil och musli...

Jag börjar lite senare idag. Skönt och inte behöva

stressa alltid.


Ikväll är de handling som gäller, inför våran nyttiga

vecka :)


Sedan måste man ju se på Sanningens Ögonblick som

Börjar ikväll igen.. SÅ pinsamt men så bra =D

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards