Alla inlägg den 1 november 2008

Av mly - 1 november 2008 17:36

Vilket outeLet säger ja bara... Ojoj=) Ja blev helt lyrisk när ja kom in där :)

Flera bord med bondelid kläder... Till super priser :) Tog en kundvagn och bara öste ner kläder! :) Hur mycket fint som helst...


Shoppade massa, mycket bas kläder... alltså tshirtar bas tröjor kostade 30:- tre kavrts tröjor kostade typ 35:-, köpte en svart tunika o en vit i samma kostade 40 kr :- super fina.... helt sinnes.. Köpte även en bondelid kofta en tjock lite längre och sedan en super söt vinröd bondelid tunika... handlade massa mera även! Linus hittade en tröja :)


Åkte hem och vi lagade god lunch...

Sedan åkte jag och Linus till min kompis Sussi, fick te och kaffe..Kom just hem igen, färgar håret på syrran nu. Vi ska ta ut färgen om ett tag.


Sedan ska vi upp till mormor och morfar och äta ost och kex och dricka lite vin. Trevligt.. Mitt gudbarn kommer även dit, skoj! och min morbror o hans fru. SKoj!


Nu ska ja kika vart min linus tagit vägen.. Han hänger nog med min bror skulle ja tro=) Kul att alla kommer så bra överens!


ja älskar min familj!

Av mly - 1 november 2008 10:26

Nu ska iväg på ett outlet som ligger några mil härifrån :)

hoppas man hittar nåt fint :)

idag ska vi träffa mormor och morfar åxå! och även hinna med ett besök hos en kompis... :)

Mysigt!

 Chanel hur har du du det hemma med Linus mormor?:)

Hur är det i sundsvall?

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards