Alla inlägg den 19 november 2008

Av mly - 19 november 2008 23:30

Vi Har så himla härliga vänner...

Alla så omtänksamma..

Som idag, vi blev bjudna på middag hos Annika och Freddi.

Så har dom lagat GI mat till oss för vi håller på med Gi...

Ni är så härliga...

Det var en mycket trevlig kväll..

Jätte god mat och fruktsallad till efterrätt..

Tack  för allt...

KRAM

Av mly - 19 november 2008 17:52

Glömde skriva i förra inlägget att Robert Aschberg var på Barista idag och spelade in något :)

Av mly - 19 november 2008 17:39

go kväll....


Har vart på stan med Romanique, vi kikade runt lite och jag köpte en ny klocka.. lägger kanske upp bild sen om jag orkar. En med en jätte urtavla eller hur man säger...Jag föll för en lika dan som du har Näs :) suuper fin iaallafall!


Romanique och jag gick sedan bort på Barista, där hon jobbar... Satte oss skönt i en mysig sak med massa kuddar! Blev god lunch.... Gi för min del.. Drack sedan flera kannor te, vi satt där i nästan 4 timmar, mysigt!


nu har ja just kommit hem, Chanel la sig i mitt knä och håller om min arm. Så måste skriva med en hand. Tar skit lång tid! Detta gar tagit 13 min nu haha..


ikväll är vi bjudna på gi midda´gi hos Freddi och Annika... ska bli mysigt!



Av mly - 19 november 2008 11:13

Nya Bond filmen var jätte bra tycker jag. Vi gick med Henke och Sandra och Freddi... Trevligt!


Idag är jag ledig. Trodde att Linus jobbade kort dag idag men innan han åkte imorse sa han att han  inte gjorde de =/


Idag blir de en sväng på stan med Romanique.

Så jag ska väl leta ngot att ha på mig.

Har ju inget som man alltid säger ;)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards