Alla inlägg den 17 november 2008

Av mly - 17 november 2008 21:25

efter vi hade ätit idag..

Gick vi ut och gick, men faktikst halva vägen joggade vi..

Värsta duktiga vi är :)

Av mly - 17 november 2008 17:23

Efter den hemska sprutan idag skjutsade linus hem, ja gick ju trotts allt dit. Gudars vad min vinterjacka är varm. Idag hade vi minus grader, ja hade bara t shirt under jackan endå var ja skit svettig när ja kom fram till VC. Det är ju bra att den är varm, men så här varm trodde ja inte :)


Åt lite rester från igår, sedan kom Frida över...

Jag strök gardiner och hon berättade om sin Frankrike resa som hon gjorde i helgen...


Vi pyntade lite granna, men ja är inte klar än...


Vi fikade lite åxå och kikade på Playa del Sol som hon hade med sig , skooj!


Här kan ni få se lite bilder i alla fall på vad som är hyffsat klart...


Chanels rum, hon har fått en fin liten gran i fönstret, den lyser blått men de syns inte på bild :)

 


Tv rummet..

 


Och sedan Frida.. :)

 



Glaskulan i tv rummet

 


Och lite i hallen..

 


Kom på att vi inte har så mkt "pynt" de måste införskaffas tror ja :D



--------------------------------


Kvällen GI middag blir..


LAxfilé som vi har i ugnen, till de en citronsås som är SÅ god och sen kokta grönsaker..

Av mly - 17 november 2008 10:02

Denna vecka har ingen rolig start..

Idag ska vi till Vc och ta våran sista twinrix spruta .

Jag hatar sprutor!!!!!


Imorgon ska jag till sjukhuset på cellprovskontroll grejs=/

Inget som jag gillar heller... Uscha!


Hur kan allt hamna på samma vecka?

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards