Alla inlägg den 3 november 2008

Av mly - 3 november 2008 20:07

Såg just att ja råkade uppdatera 2 inlägg imorse..

Och nu när jag skulle ta bort ett av dom.

Tog jag bort de inlägget som ja hade fått dom fina kommentarerna på=(

var ju inte mening. Nu blev det de tråkiga inlägget utan nåt..


Typiskt!

Av mly - 3 november 2008 20:03

Idag har jag lagat egna potatisplättar /råraker eller vad man kallar de.

Jag tog 5 potatisar

1 gul lök

1 ägg

salta och peppra

riv potatisen och skär löken i små små bitar..

smält smör i pannan..

gör små plättar och stek på varje sida. När dom fått färg sänk plattan och låt stå i minst 20 min...


Tillde blev det bacon och sockerfri lingonsylt..


Jag åt själv, väntade in Linus, men kom inte och hörde inget av han!

Skickade ett sms nyss och frågade om han lämnat mig.


Men icke han var tydligen hos en kund och hjälpte till med nån tv........

Av mly - 3 november 2008 13:06

Guuud vad goa mina limpor blir måste ja säga :)

En är klar och jag har 15 stycken på gång.

Gjorde dubbelsatts..


Måste gå och äta en bit till..

Yummiee!

Av mly - 3 november 2008 10:21

Idag har jag inget planerat. Ibland kan jag tycka att det är skönt. Men inte idag! Jag ska nog baka bröd. Men det är roligare om någon vill komma och smaka när man bakat..... Linus jobbar sent! Men annanrs får han smaka ikväll.....


Jag ska nog promenera bort till ica och handla. Förvisso tungt att bära mjöl och sånt men de blir väl bra träning!


Ska bara äta lite frukost först..

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards