Alla inlägg den 24 september 2007

Av mly - 24 september 2007 18:33

Hej


en trött mly sitter vid datorn, helt slut. Var en lång dag på dagis idag men de har gått fint... Kom hem och hoppade in i duschen var frusen... Sen satte ja mig vid datorn mina auktioner gick ju ut idag, gick faktikst bra, framåt slutet blev de slut spört på vissa grejer, fick nog ihop drygt 390 kr.... helt ok=)


Ska klippa mig och fräga håret på Jess på torsdag efter jobbet*Wiiiee* Ska bli så skönt att få fixa till barret : ) Längtar så.... men dess värre ska Linus till skåne eller nåt på onsdag och koma hem på fredag. Men då har han en ny tjej när han kommer hem. Alltså inte "Ny" tjej utan ja menar en ny frissade :) hihi blev nästra tokigt men ni fattar vad ja menar hi hihi...

Av mly - 24 september 2007 07:03

Oj shit det här var tidigt! hehe jag är riktigt trött ... men ska jobba dagis hela veckan så man lär ju bli pigg när man kommer dit! hihi


Blev tacos igår hos familjen Andersson, gott....  Jag tog med mig chokladrutor som ja hade bakat här om dagen åxå.. Vi spelade Bingo Lotto, ingen vann tror vi! Trotts att Lasse spelad 3 ans bingo 2 ggr, han råkade ta fel bingo lapp på 1 ans bingo och kryssade i 3ans på den... Trotts de ingen vinst då=) hehe


nä nu ska ja göra en macka till Linus som han får ta med till jobbet... Ha en bra dag

puss

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards