Alla inlägg den 17 september 2007

Av mly - 17 september 2007 22:36

helu... Hade lite boooring på kvällen idag, fastnade på familjeliv i lite forum! Men sen åkte jag till Veronika och spela Wii, hon lockade mig med ostbågar *hihi* Kom hem för ett tag sedan, har duschat med Chanel... Linus klev just inna för dörren åxå!


Vi lär vi se lite vänner innan läggdax, imårn ska ja jobba på dagis! Med bäsisar.. hihi....

Av mly - 17 september 2007 18:24

Innan Linus åkte på kurs förra veckan så har Chanel legat och sovit i sin korg eller i garderoben. Men sen han kom hem har hon legat på Linus och sovit. typ som om, DU får inte lämna oss för nån kurs igen! Hon är så söt och ibland ligger hon i mellan mig och Linus, hon är så härlig. Vill att synas : ) Och de gör hon! Så fin....


Har senaste timmen eller 2 fixat med tradera grejer, har lagt ut as mkt saker nu som jag knappt visste jag hade:) haha,.. får se hur de går nu då!


Idag ska Linus ha nåt möte efter jobbet:( han kommer hem sent... Men jag och Chanel för gossa då... Undra vad man ska göra för mat då..?!

Av mly - 17 september 2007 10:15

Där har ni dagens väder. Ganska fint ändå med de röda och gula löven men förstår inte varför de måste blåsa storm?


Igår kväll var Mly en tröttis, jag lagade mat, kyckling i ugnen egna klyftpotistar och currysås, åt mat kikade på vänner och jag somnade. Sen kan man ju bli lite små tjurig när man är så där jätte trött ni vet. Jag tyckte Linus låg och ryckte hela tiden, ja låg mot hans axel. Då vad ja hann att sluta rycka för ja skulle sova! haha ja tror ja pratade lite i sömnen menade ju inget illa. Meningen till varför han ryckte var att Chanel bet han i foten! Då la ja mig på andra sidan sofffan istället! Vaknade sedan, då var et helt svart i t rummet och linus hade gått och borstat tänderna!! Schyssto, men han sa att han hade tänkt skicka ett sms, Grattis : ) kom och väck mig istället *ler*


Jaja=) en ny dga idag, pigg och glad kex choklad! den här veckan kommer brunisarna hem( Linus föräldrar). idag ska jag träffa Maya och Marina en sväng, men först ska dom på Babysången. Gulligt , Babysång *hihi*


Föresten Grattis Jimmy till Motorcyckel körkortet!! Men ta det lungt va, Och 112 mil från Eskilstuna är du inte högst upp iSverige!! så du vet, säger hon som kan..hih....

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards