Alla inlägg den 12 september 2007

Av mly - 12 september 2007 17:04

Linus. Längtar tills fredag: ) S¨åå mysigt. Idag har ja jobbat som vanligt, gick bra! Kom hem,. gick och solade, duschade och nu sitter jag här på biljardbordet och bloggar! Datorn i tv rummet är mysko, vill ej fungera.


Har ehller inte fått nåra svar på mina tradera mail, mysko? mailade ju för flera dagar sedan.. jobbigt!! Ska ner på stan en snabbis sedan och köpa en pressy till min morbror som kommer imårn:)

Av mly - 12 september 2007 08:36

hej hå, igår blev det girlie night för fulla muggar!! : ) Startade med att hämta upp sara efter mitt jobb sedan kom veronica, nyfrissad och fin :) Åt tacos som vi hade gjort alldeles själv *ler*

Spelade lite mario party , off course... slog sedan över till Idol, vilka puckon vissa är alltås!! Katastrof!!! =D spelade sedan klart wii, jag vann : ) trodde Veronica skulle vinna men attans inte ..

Veronica tog sin bil och for hem och sara och ja kikade på top model... la oss i sängens edan och tittade på scrubs, sen somnade vi båda!! Ganska trötta. ja kom just hem, har slkjutsat henne till bussen, hon skulle iväg o jobba!1 jag med alldeles strax.. ska ringa Linus nu  o se om han kan prata lite... Miss you..

Pussss pusss

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards