Alla inlägg den 18 september 2007

Av mly - 18 september 2007 12:26

  • Sagt upp mitt boxerabbonemang som jag har sen jätte länge tillbaka.
  • Ringt till Agria och höjt upp Chanels försäkring till en Livförsäkring och även kompliterat med hennes reg nr.
  • Varit hos Vetrinären och frågat när hon tycker vi ska vaccinera Chanel. Och de räckte nästa år tyckte hon!
  • Ett plus i kanten, jag hittade även dit(alltså till Vetrinären.). Slog upp på Eniro, södra allén 5. Hade ingen aning vart det låg! Körde värsta omvägen dit märkte jag sedan när jag åkte hem :) hihi

Jag har vart mycket duktig idag tycker jag som har tagit mig an och gjort alla dessa viktiga sakerna.

Ska väl äta nåt lätt innan jag åker och jobbar på dagis....

Av mly - 18 september 2007 10:28

Hon älskar solen:) Hon ligger på biljardboret och tar en powr nap :)

Av mly - 18 september 2007 09:46

vaknade av att Norberg(Sl brunt) ringer och väcker mig.. Lagom pigg som var då, kommer jag knappt ihåg nu vad han sa ..haha.. Jag berättade om att jag ska jobba dagis idag, då började han prata massa strunt om det, tror ja... :)

Men nu är jag uppe i alla fall, sitter och äter frukost. Det är jätte härligt väder idag, strålande sol men ynka 9 grader. Men friskt!

Linus foriväg tidigt han, men han snozzza så många gånger att han inte hann ringa Energi och miljö idag.. Vi ska ringa angående vårt varmvatten! Han var ju här och pilla på värmepumpen förut, tror ja det var:) Men då blev vattnet mycket kallare, går knappt att få varm!:/ Och de är ju dte man vill ha så här års...


Nu blir jag si så där lite rastis som vanligt, när man inte har nåt att göra. Ska väl särra mig och rota på familjeliv lite granna.


Föresten jag ska ha PARTY LITE ´visning 30 sep, någon som är sugen på att komma???? Man får fika ;)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards