Alla inlägg den 2 september 2007

Av mly - 2 september 2007 17:00

Låten way I are med Timbaland är så grymt bra : ) Lyssnat påren sen imorse när Veronika skickade den! hihi..


jag fick iafal lite mer gjort idag än vad jag trodde:) Åkte till Birsta med sara, Gick en sväng i birsta city och nerdervåningen på IKEA. Men ingte in handlades*ovanligt* Jag letade efter ett grått nagellack, men hittade bara massa silver glittriga=7 Bad.

Vi åkte iafal till willys och handlade lite. Ikväll ska lilnus och jag äta makaroner och falukorv, det är faktikst smaskigt: ) Och enkelt. Det tycker vi om *ler*

ska strax gå å hyra film när linus har slutat. Sen bara ta det lungt ikväll.. skönt!

Av mly - 2 september 2007 13:34

idag har jag väl en tråkig dag då?

Jaa gud ja...

  • tvätttat
  • städat
  • diskat undan från gårdagen
  • ska handla makaronisar till kvällsmaten
Av mly - 2 september 2007 10:57

Tjoo flöjt!

Blev ju Langos här igår då, Matte och Veronica var mycket dukitga på att baka måste jag säga.. veronica och kalle kom, och Sara. Frida kom aldrig : (

Vi ahde på räkor och cream frache och rödlök, de var smarrigt! Drack lite vin och så med.. Förflyttade oss sedan till tv rummet där vi spelade lite Wiiii, mario...... Lärde Mattias de! Han var mycket duktig!


För första gången på länge fick vi spela klart spelat! Har bara hänt 1 gång tidiagre när Linus och jags spelade : ) Men bara för det så vann ju sara givetvis : ) hehe..


Jag var på stan igår med Veronica, Sara och Jessica.. tog med mig mina presentkort och gjorde stan! Hittade på Gina, en jätte fin kofta, strumpbyxor(finstickade), knä strumpor, en vinröd tröja, ett linne(de som ja ha rpå mig på korten nedan), en svart tunika och en svart annan tröja! Jätte fint!

PÅ indiska köpte jag tallrikar , finns på bild nedan, rosa=) Sen köpte ja även en jätte fin ljuslykta!

På H&M köpte ja Bh&trosisar... Tack alla för presenterna föresten=)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards