Alla inlägg den 16 september 2007

Av mly - 16 september 2007 16:27

Hej !! Åkte och handla lite mat på willys si vi har till veckan nu. Så skönt att veta ungefär vad man ska äta, slipper man fundera hela tiden! Blir mycket kyckling till veckan nu, men det tycker vo om så : ) hihi


Åkte sedan hem till Veronica, var där en sväng.. Lånade hennes platt tång mitt hår var ett enda kaos idag! tack för lånet var väl behövligt!! =D


Åkte sedan ner på stan, började med att äta på Coffe House, Gissa vad?? : ) Kyckling och ost sallad ; ) hih Gick sen till Gina och bytta min tröja, köpte denna som är nedan isttälet, jätte fin på! hade ju även lite kvar på presentkortet på indiska, då köpte ja de där söta gossiga vantarna på bilden nedan.. Skönt nu till hösten.. var ju jätte kallt idag!! Inskaffade mig även ett par svart Lååånga leggings, mys pys.... har på mej dom nu med en mysig tunika.. jätte skönt!

Av mly - 16 september 2007 10:27

hehe nää ja skoja bara : ) men blev så sugen när ja vakna och det stod en skål med godis på bordet ..... Linus åkte just till jobbet men glömde plånboken hemma, ja ska åka dit med den om ett tag. Sen väntar jag bara på att V ska vakna, vi ska ner och göra staden idag! *wiie*
ska nog byta tröjan ja köpte på Gina Igår, den där T-shirten, ja känner mig inte bekväm i den. Ska kika på nåt annat idag istället!


Nu ska ja fixa någon macka eller nåt... kramiss

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards