Alla inlägg den 1 september 2007

Av mly - 1 september 2007 09:35

Tjo Flöjt!


Igår kvälll blev det en lugn kväll bara. Beställde China bOx och dom kom och leverera. Blev det gamla vanliga Höns & champinjonsoppa till förrätt och biff med bambuskott sedan. Blir alltid matlåda åxå : ) det är bra! Vi satt sedan och kikade på massa roliga klipp på You Tube, haha..Skit skoj!


Ikväll ska vi ha lite av en fest, ingen utgång men ska sitta här å fira min födelsedag lite är det tänkt! Matte och Veronica ska komma hit, Matte som är stormästare på att göra langos ska fixa kvällsmaten : ) Givetvis Langos : ) ihi mums, så jag då ska åka och handla lite tillbehör till det! Sedan ska jag ta en shopping runda på stan med veronica, fick ju en drös med present kort när jag fyllde år. Jätte bra : )


Nu ska ja ta och göra lite manngagrynsgröt! hejsvejs

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards