Alla inlägg den 6 september 2007

Av mly - 6 september 2007 21:17

den hära dagne var inge bra... :/ sämst. ja känner mig usel på all sätt och vis.. Linus har upprepande ggr sagt så mkt fint idag men de hjälper inte!! Har lite höga krav vad gällande vissa grejer men men.....


Men marina ringde idag o en kul sak : ) Vip party light på söndag, jätte skoj!! Får se på lite ljus och sånt. Mysigt!! Ska bli jätte kul..


I brist på att ja inte orkade laga mat idag, skulle Linus fixa mat. DEt blev pizza city.....

Nu har ja just duschat, världens huvudvräk med. ska väl lägga oss o kika på vänner , as usual typ....

Av mly - 6 september 2007 09:37

såry att de blivit dåligt med bilder på bloggen senaste veckan. men man har ju inte hunnit fota nåt väsentligt när man har ett jobbb att sköta. man kommer hem vi 19.45, ska fixa mat om inte älsklingen har gjort det. vilket han har vart duktigt att göra de senaste dagarna som han har kommit hem innan mig......


Idag börjar jag efter lunch, skönt.. Men man hinner ändå knappt görä någonting av dagen heller. .. Men det är strunt samma !


Fick sms av Linus föräldrar i natt. Dom hade landat i turkiet 03.00, de var 30 grader......rätt skönt:) Efter 2 veckor där ser dom väl svart ut...


Snart helg, super skönt. Men ja grämer mig ändå för när Linus ska på kurs nästa vecka i flera dagar. ja hatar att vara ensam=((( V, vill du spela Mario med mig nån kväll???? :) Hopppas..

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards