Alla inlägg den 13 september 2007

Av mly - 13 september 2007 17:55

ja då har vi morbror på besöök. skoj:) hämtade han på tåget, åkte hem hit å drack kaffe o fikade lite. Jag skjutsade sedan ner han på hans möte han skulle på med hans jobb..
vi ska ses på stan sen och gå och äta på Jops... *yummie*


Ja kom just hem har vart hos Veronica och fikat kladdkaka och kaffe, mkt bra gjort V =)

Imårn kommwe hjärtat hem. Vart borta hela veckan...ojo lääänge... men det ska bli kul:) Pusssssssss

Av mly - 13 september 2007 12:45

heluu heluu.. nu är det bara 1 dag kvar. Veckan har gått rätt fort ändå, men de är för att ja alltid haft nåt att göra typ.

Igår kväll åkte jag till micke och marina och maya.. vi beställde china box, och drack vin.. Kikade på idol osv... jätte mysigt! Jag sov sedan övr där på deras soffa.. Tack hörrni :)

Idag for jag till birsta för att handla smaksatt kaffe till min morbror i present som ja hade glömt igår, köpte även kaffemuggar jätte fina 4 stycken ...(han har fyllt år)... Ska hämta han på tåget strax.. Ja har städat massa både igår och idag för han är väldigt allergisk mot djur. Så ja ska låsa in Chanel i mitt bloggrum:) stackarn men, de är ju bara över en natt!! i mårn åker morbror hem, han ska hit för det är något han ska göra med jobbet! Imåren när ja kommer hem från jobbet är min älksling hemma åxå=)


nu ska ja äta lite champinjonsoppa...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards