Alla inlägg den 3 september 2007

Av mly - 3 september 2007 22:44

blev toppen bra kvällsmat idag. Jag var riktigt nöjd. Linus tyckte åxå om de. Kyckling med nudlar och nån slags kokosmjölks/grön curry sås med bambuskott och vattenkastanjer, mums.. de var jätte massa med gott =)


Idag komm Veronica över och spelade lite wii med mig. Hon hade med sig en vanilj längd åxå.....Yummie... hihi,, drack te och fika lite.. gisssa vem som vann på Wii?;) ne ja skoja de var jämt men ja vann *ler* Inte för att skryta men ..hihi.... Veronica är bra på vissa spela faktikst, ja lovar : ) när de inte går bra sålåter hennes dosa så här.... wäääääää wääääääääääää blääääääää  =D


BTW, ja åkte till jobbet sedan och jobbade ex antal timmar. Gick hyffstat idag... Fick för första gången prata i mikrofonen och säga.

Ett kund medelande nu är kl 18.55 och butiken stänger om 5 min..

Konstit nog verkar inte kunderna öppfatta det. Eftersom den sista kunden gick inte genom kassan förrrän 19.25 Ja hatar sånt!!!!!!!!!!!!


jaja... nu har ja en trött Linus som har sovit i soffan den senaste timmen, ska väcka han nu så ska vi gå in och sova

Nattttii

Av mly - 3 september 2007 10:19

Imorse var det någon som var uppe med tuppen(06.55), Tommy på dagiset ringde och undrade om ja kunde jobba =( typiskt. Idag ska jag ju jobba på El Giganten ju! Dagiset hade ju gett mig flera timmar idag men vad ska man göra, ja står på schemat för gigaten idag.

Jag är i alla fall grymt tött idag. Vi lade oss inte så sent igår, men vet ej varför.

SÅg en tok bra film som hette Värstingarna. Rekomenderas varmt. Verklighetsbaserad är det åxå! Många plus får den av mig +++++++++


Veonica ( syrran) ;) hehe ska komma idag och speöa Mario med mig innan mitt jobb. Ni undrar säkert varför ja skrev syrran, men de va en viss person som trodde vi var syskon=)


Nu ska ja göära mig lite frukost..

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards