Alla inlägg den 23 september 2007

Av mly - 23 september 2007 14:49

Det är nåt knas med diskmaskinen.. Den låter som om den inte år nåt vatten tillförsel? Jätte konstigt, vet ej vad som är fel. Den är ju helt ny! Vi har dragit ut strömmen i alla fall så den är tyst. Men så himla jobbigt, de är ju disk på hela disk bänken :(


SKa få äta tacos hos linus föräldrar ikväll, gottis..... Vi ska åka å handla lite till Gunilla strax..


L och jag GICK ner på stan i alla fall, jätte skönt. Tog fram mina bruna stövlar, jätte länge sen ja gick i dom, blev ju iofs ganska varmt med mocka stövlar. Men Men... Det var rätt skönt ändå! Linus frisssa hade stängt idag så han får knalla dit en annan dag i veckan.

Jag var tvungen att visa Linus jackan som ja kollat på länge nu, den är så fin! Måste köpa den imårn, o då får man ju även den där rabatten på ytterplagg, inte fel =)


Av mly - 23 september 2007 10:27

Igår satt jag och Linus och drack lite vin och valde ut 150 bilder som

vi ska framkalla. Jga har ju köpt album och allt redan : )

Gäller bara att ta bilern på minneskortet och

ta med det till jobbet och framkalla.

Det är ju bara så att själva porcessen tar lite tid :)

Men rkitigt kul sedan när kortet kommer..



L har fått så ont i ryggen han trottsade emot när ja sa att ja skulle ringa spa maskrosen idag och kolla om de hade nån tid för massage åt han, men han ville dit i samband med spa, så vi får väl ta det nån dag fram över! Men vi la oss i sängen efter att vi ätit mat igår, så kollade vi på filmen vi had ehyrt, nya beck filmen, tysts skriket eller va den hette! helt ok, beck filmer är ju rätt bra.... Vi åt även varsin polka gris vi köpt på Ica, linus hade hallon/lakrits och jag hade melon smak..Mums... ska nog ta mig en slick nu : ) hihi

Av mly - 23 september 2007 10:12

Riktigt fin dag idag!!Härligt höst dag.. 4 grader och sol : )

L är ledig idag men var tvungen att åka ut och öppna butiken och hålla i mötet sen får han komma hem men han måste ut och låsa åxå=/


Jaja men vi har lite vi ska göra där i mellan, L ska klippa sig och då tänkte jag att vi skulle ta en promenad ner. Men som om det skulle funka : ) haha får väll se vad han har att säga när han kommer hem! Hih.. Medans han klipper sig så tänkte jag köpa en julklapp till mitt gudbarn, kan ju inte skriva vad de är men de är en jätte bra grej : ) Ja har faktikst börjat köpa jul klappar, haha .... Julklapp till min bror Davve är åxå kirrad :) Ganksa skönt å ha lite klart faktikst.


DEt enda som är piss med det är att man säkerligen hittar nåt annat som man tycker passar han bättre närmre jul : ) Men men


Nu ska ja kika mitt tradera, går ju ut imårn..... Sen göra lite frukost tills L kommer hem igen!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards