Alla inlägg den 8 september 2007

Av mly - 8 september 2007 19:18

Kolla vilken kul hon fick av hennes farmor och farfar när dom vart på kryssning. En lite mus, med godis i. OM man slår på den så åker godisarna ut. Men det förstår hon inte riktigt: ) Men hon tycker i alla fall om godis, det är en sak som är säker : )

Av mly - 8 september 2007 19:17

blev inte så många. Det här är dom största, resten ligge på gräsmattan, det var inte så mycket att ta in. Men undra om man kan äta dom hära? : ) Felet ja gjorde var att jag aldrig gallrade i mitt land. Dom fick inte plats. Nu vet jag det till nästa år  : )

Av mly - 8 september 2007 18:53

idag har vi verkligen inte gjort nåt.. LInus går fortfarande i morgonrocken ja med till typ 13.00 men ja kände mig så fet i den som ja bytte om till mjukisar.. Skönt! Spelade lite Wii, en ny bana jätte kul.. Man är på ett tåg, Linus vann dock =) Sedan åt vi lite mat..... sen har vi nu kikat lite vänner. LInus mår lite illa, tror han har ätit för många godisar... ska gå å kika hur han mår..hejdå=)

Av mly - 8 september 2007 11:50

Idag till frukost avr det första gången linus drack riktig Oboy och inge fejk(blanda med vatten) Linus är min sambo som ni vet opch är 21 år =) saken är den att han inte tål mjökprotein men ja hittade en havre mjök på Willys som ja köpte till han. De funkade jätte bra : )


jaja nog om det! Idag har vi en vara hemma mys pys dag. Vi ska spela lite Mario, kolla på vänner o bara ta de lungt.... Sååå skööönt......

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards