Direktlänk till inlägg 24 mars 2008

vi åkte upp på akuten igår kväll

Av mly - 24 mars 2008 09:32

allt var som vanligt. Låg och tittade på film.

tills jag började känna mig illamående och yr och kunde inte andas. Ja har haft så tidigare förut, dock inte fullt så allvarligt som denna.

Ja blev sedan rädd för mig själv eller vad man ska säga. Fick ingen luft. Linus körde mig till akuten klockan var väl mellan tio och elva någotning,


Det var rätt många som satt och väntade, ja stod och kippade efter andan. Innan för 2 dörrar var de aukt passienterna som fick gå in, men den dörren var låst där fick man bara bli insläppt. Men de var en tjej som öppnade där så jag blev genast 2 på tur, de var en bäbis innan som inte kunde andas åxå.


Ja fick sätta mig på en säng och en doktor började prata med mig om altl möjligt! Han var helt underbar. ja hade en panik ångest attack. Tror att de har med flygningen på måndag att göra, sen all stress.


Ja har tabletter  ja kan ta till flygningen så de inte blir som igår. Det var jätte hemskt.


Men vi var hemma vid halv 1. Förvånade för att vara akuten :) Men tur. Vi visste väl att det inte var nåt allvarligt, men de kändes bättre för mig att åka upp.....


Ja somnade direkt ja la mig i sängen. Vaknade nåra timmar senare, då hade inte Linus stängt av tv...


men hjärtat var så underbar hela kvällen! Älskar dig

-------------------------------------------

Nu ska jag iväg och jobba. Och andas djupa Andetag

 
 
isabelle

isabelle

24 mars 2008 12:21

Gu va läskigt;/ jag drömde inatt att du dog, sen när jag sa det till mamma så sa hon att du itne kunnat andas och åkt upp till akuten, ganska läskigt:O bra att allt är bra nu iallafall:)

http://isabelle.bilddagboken.se

 
Veronica

Veronica

24 mars 2008 12:32

Usch, panikångest är INTE kul!
Flygresan kommer gå bra vännen!
Kram!

http://ceekay.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emmie

24 mars 2008 20:33

Tänker på dig vännen! Flygningen kommer gå jättebra, ha en underbar resa!!
Många kramar emmie

 
Ingen bild

mamma

24 mars 2008 23:19

tånker på dej älskling försök att ta det lite lungt ..du verkar trött och mycket jobb är det ... du vet var vi finns när du behöver oss ...kram raring

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mly - 19 augusti 2010 10:02

Semestern är äntligen här:) har haft drygt 1,5 vecka.. skönt.. har vart på Kreta 1 vecka och på ett bröllop i sthlm..   Nu väntar en dag hemma sedan blilr de GBG i 3 dagar.. nästa vecka är de min 25 års fest så de kräver mkt planering...   Nu...

Av mly - 27 juli 2010 18:33

500 gram  kassler 2 st  äpple(n), i tunna klyftor 1 st  purjolök(ar), skivad 1,5 msk  Milda flytande margarin 2,5 dl  Milda Mat 1 st  vitlöksklyfta(or), pressad 1 krm  vitpeppar, malen 1,5 msk  Milda...

Av mly - 25 juli 2010 22:35

Här Gunilla kommer receptet! :) Asiatiskt kycklingsoppa Antal portioner: 4 Ingredienser 2 2 st schalottenlökar eller 1/2 gul lök1 1 msk raps- eller olivolja2-3 2-3 st kycklingfiléer1 1 msk finhackad ingefära1 1 tsk sambal oelek8 8 dl vatten1 1 tä...

Av mly - 25 juli 2010 12:29

Är det någon som vill ha recept på någontong får ni Hojta till :)   Tacos Nasi goreng med ris Kassler&purjolöksgratäng med potatis Carbonara med bacon och broccoli med pasta Asiatisktkycklilngsoppa Potatisbullar med bacon Lassagne och...

Av mly - 14 juli 2010 18:04

Idag har jag vart ledig. Jag åkte och hämtade upp Moa (linus kusin) och vi åkte och köpte sallad och åkte till kubenbadet och badade och solade. Härlig dag.. Var där enda till kl 16.00.. Jätte mysig dag!   Efter det åkte jag och handlade lite mat...

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards