Alla inlägg under april 2009

Av mly - 11 april 2009 19:38

Nu har vi ätit ännu en påskmiddag :)

Det var gott idag med..


Det var mycket spring idag, men inte så konstigt. Vi körde 20% rabatt på alla vitvaror i lager. Jätte kul med mycket spring!


Dimma Dimma Dimma... Vart är solen?

När jag pratade med mamma i tele i morse, så kom hon just hem från affären hade vart och handla solkräm, ja trodde de var till min bror som åkte till egypten idag, men icke.. Det var till henne, dom hade 20 grader varmt imorse.. helt sinnes!! Vart har jag flyttat???? 


Imårn är det jobb igen. Lite senare imorn kväll ska vi till Kovland, min pappa är uppe på besök med Nike och Ingrid givetvis. Så ska äta lite middag med dom. Blir trevligt!

Av mly - 10 april 2009 20:29

Nu har vi ätit Påskmat. Mätta som sjutton..


Sitter med ett glad rött nu och ska krypa upp i soffan.

Har jobbat idag. Var mycket spring. Vi kör även denna helg 20% på alla vitvaror i lager. Så de drar mcyket folk! Jätte skoj.


Dimma ute så man ser typ inge. Vart är solen? Var lite sol förut idag dock. Men då var man ju inne på jobbet och hängde !


Hoppas på fin väder nästa helg, när vi ska till fjällen!:)

Av mly - 9 april 2009 21:48

Då var de påsk då:)

Men jobbar hela helgen.


Men imorron ska vi ha de lite påskigt här hemma. Har en skinka i ugnen nu.

Fick åka in och jobba idag i alla fall. Gjorde inget var ju inget höjdar väder direkt.


Men får önska er alla en trevlig helg!

Av mly - 9 april 2009 11:15

När ja kom till ICA idga, så skulle ja ju köpa lammstek eller vare heter.. Enligt annonsblad skulle den kostade 69:- /Kg, men icke när man kommer till butiken. Kanske var slut vad vet jag men den lammstek som fanns var 99:-/Kg.. jaja skit samma! Men tycker ofta att det är så..


Jag väntar på att få veta om jag ska jobba idag eller inte. Det verkar som om det blir så... En är sjuk, men ska försöka ta in extra jobbarna istället. men verkar inte få tag i henne. SÅ ja får kanske rycka in... Jag som skulle påskstäda idag *attans* ;)

Av mly - 9 april 2009 09:37

Gårdagen på mesoyo var jätte gott och trevligt. Vid tio tidne gick vi till Invito, som gör stan´s bästa Mojitos. Sedan en sväng på kasionot. Linus plussade faktiskt! Mycket bra.


Skärtorsdagen idag, jag ska iväg på ICA och handla lite grejer som inte fanns på Willys igår, typ påsk skinka... och lammstek..


Gråmulet väder idag, trist!

Undra om jag ska dra upp Linus ur sängen och äta en laxmacka tillsammans innnan han börjar jobba!

Av mly - 8 april 2009 15:27

Godagens:)


Imorse, klev jag upp vid 10 tiden.. Gjorde mig klar och for ut till Birsta. Lämnade matlådan till Linus som han glömde hemma (för att ja inte påminde) haha.. sedan handlade ja påskmat på willys!


Hem en sväng och fixa ordning en liten påskpresent till Annika och Freddi & Sandra och Henke, för sedan kom Annika och hämtade mig. Vi åkte till Birsta och åt en lunch på Wayens och gick ett varv. Det slutade med att jag köpte en mascara och en present till Henke.


Nu funderar jag på att gå och sola, Annika var så brun och fin. Jag kände mig enormt blek=) Det jobbiga är ju bara att man inte har nåra små pengar!!


Ikväll ska vi på Mesoyo med Carina och Mattias, mycket trevlig!

Av mly - 7 april 2009 22:56

Så därdå, då var 2 dagar i Norge avklarade:)

Det var bra kurs.. Man lärde isg lite nytt!

Flygningen gick bra, bäst på hemresan. SOv från Norge till sverige! Sedan arlanda- midlanda gjorde erik o ja sodoku...


Vi landade i sundsvall vid 9 tiden.. Nu har Linus  o ja fikat hallon/björnbärspaj och druckit citron te.. gott!


Imorron är jag ledig, skönt, ska påskhandla.. Linus o ja ska göra påskåmiddag på fredag=)

Av mly - 5 april 2009 21:49

efter middagen idag så kikade annika och freddi förbi, dom hade även ett påskägg med godis med sig till oss. Vilka söta vänner.. och en trisslott, men tyvärr var de ingen vinst !!


Nu har jag börjat fått resfeber inför min norge resa imorron. Jag ska kliva upp tidiigt imårrnbiti.. Linus ska skjutsa mog och Erik till Midlanda sedan för att sedan flyga mot arlanda och sedan vidare mot oslo för 2 dagars kurs!


Jag ogillar att flyga.. BläBlä 4 gånger på 2 dagar!!

Men jag hoppas de kommer gå fint.


Vi hörs om nåra dagar! KRAM




Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards