Alla inlägg den 25 januari 2009

Av mly - 25 januari 2009 18:06

När jag kom hem från jobbet låg linus i soffan och sov.. Ja tänkte direkt, hoppas han inte fick magsjuka, men när han vaknade så s ahan att han mådde illa o hade ont i huvudet, men ja fixa lite till han å äta.. Så mådde han bättre skönt..


Nu ska vi gå ut och gå en prommis i snö vädret..

Sedan till middag idag blir de slottstek med sås, gott!


Måste bara säga att det var svvaajn halt att köra hem från jobbet idag. Sucha jag verkligen hatar detta slask väder:/


Imorron är jag ledig, skönt!

Av mly - 25 januari 2009 09:49

Började må bättre mot kvällen igår... åt mat och så och det gick ju bra!
vet inte vad de var jag fick...


Så jag tänker åka iväg och jobba idag..


Kom massa snö igår så ja hoppas de inte är läskigt att köra...


Linus fick sin iphone i fredags, den kan man ju göra llt med, helt sinnes.. Vart han än är, kan han gå ut på internet, tex o allt möjligt.. Ja sa de nu behöver du ju inte köpa nån laptop, du har ju din mobil:) han är i alla fall super nöjd med den och de finns massa roliga spel :) Spelade ett pingvin spel igår det var skoj ! Nä nu ska jag sminka mig coh sedan skotta fram garaget..

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards