Alla inlägg den 4 januari 2009

Av mly - 4 januari 2009 22:36

4 av mina favoritprogram på TV

PrisonBreak

Heroes

Top Model

Vänner

4 saker jag gjorde igår

Jobbade

Lagade mat

Kollade på tv

Färgade håret

4 saker som jag ser fram emot

Spa på tisdag (kanske)

Planera årets resa, vart det nu blir :)

Våren

Sommar och Sol och Grilla

4 av mina favoritrestauranger

Jops

Stekhuset

Invito

Ming Palace

4 saker på min önskelista

Fick de mesta ja kan komma på i julklapp faktiskt :)

- Att alla mina nära och kära är friska

-Att detta år ska bli ett bra år

-...

4 personer jag utmanar:

 Alla som vill :)

Av mly - 4 januari 2009 22:20

Efter jobbet åkte vi och handlade lite sen hem och bytte om sedan till Kalle och Veronica och lilla Noel.. Där lagade vi tacos,  yummie.. gott!


Sedan kom Frida över åxå, då fikade vi goo kladdkaka som Veronica hade bakat, de var även dajm på så himla goo... Drack jätte gott te även! Det måste jag köpa.. tack för en trevlig kväll!


Nu ska ja hoppa in i en varmdusch..

Av mly - 4 januari 2009 10:27

Glömde visa min nya Chanel örhängen : )

Av mly - 4 januari 2009 10:14

Idag fyller även våran älskling 2 år. Grattis gumman... Vi firade henne lite igår kväll med nya leksaker och goa godisar.. Hon fick nåra just av Linus åxå innan han åkte på jobbet! Stor kissen nu ju, eller de är hon ju inte endå, tycker vi i alla fall... I våra ögon är hon vår lilla kattunge :)


 C H A N E L

Av mly - 4 januari 2009 10:12

Jises, vilken kyla...

-18 grader! Sinnes.... Så här kallt har vi sällan i Eskilstuna där ja bodde förut. Idag vankas de jobb, men jag har lite sovmorron idag. Jobbar till stängning istället.


Nu ska ja göra lite frukost till mig!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards