Alla inlägg den 18 januari 2009

Av mly - 18 januari 2009 20:51

Har ju frysen full med knäck från jul... Man måste väl offra sig och äta nåra :) Nu ska vi alltså dricka te , Mareld från Kahls, och äta knäck och Rokcy Road ...


Imorgon är jag ledig, min enda lediga dag nästa vecka.. Jobbar nästa helg åxå! Allt för att jag ska kunna vara ledig helgen om 2 veckor då min farmor fyller 85 år.. Då ska vi ner på kalas : ) Skoj och träffa alla...


Imorgon vaknas städning, om ingen annan kommer med något bra erbjudande som man kan hitta på??? :)

Av mly - 18 januari 2009 10:37

Vi hann precis oss klara tills Lasse skulle skjutsa ner oss till Invito igår.

Möte upp Mattias och Carina där vid 7 då.


Vi började med en fördrink när vi kikade igenom den goda menyn, jag tog samma mat som förra helgen när jag var där : ) var ju så himlans gott!


Vi hade hur trevligt som helst, jätte skoj!


Efter efterätten förflyttade vi oss närmare baren och tog en drink, jag tog givetvis en strawberry daquiri.. den är Bäst där!


Efter tolv kom Carinas syster och hämtade oss och skjutsade hem oss, snällt...


.....................................


Idag vankas de jobb igen, jag börjar om ett tag.

Så ska nu fixa mig lite och äta frukost, sen blir jag  hämtad av Freddi.



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards