Alla inlägg den 6 januari 2009

Av mly - 6 januari 2009 21:20

Vilken härlig dag...


Åkte ut till birsta en sväng, Linus skulle greja lite på jobbet!

han släppte av mig nere i Birsta City, ja shoppade lite hobbisar på Panduro och en bok som handlar om Acrylmålning... Spännande!


Sedna åkte vi hem och hämtade våra väskor och åkte till SPA, så skönt... Vi låg och myste i poolerna hur länge som helst, bublade osv... utomhus poolen låg vi i säkert 1 timme... så mysigt...


Åkte hem och Linus pappa kom och hämtade oss och skjutsade ner oss till Saffran där vi åt en god tre rätters middag och drack massa vin.. Så när man gick hem nu var de lite vingligt ;) haha.. Pinsamt !


Nu ska vi gosas lite.... Byyeee ;)

Av mly - 6 januari 2009 11:04

idag när vi vaknade strax efter tio, låg vi kvar i sängen ett tag. SKönt att vara ledig! Sen när vi klev upp så slängde jag ihop en deg (Grekiskt Lantbröd) Som nu står och jäser.... Yuummie.. Men det är så väldans mkt jäsande på de där brödet, 30 min nu sen 30 min till efter utbakning sen ska den stå inne i 30 min.. Så dröjer ett tag till frukost.


Men endå gott med nybakt bröd, de kan man vänta på!

Idag ska på vi SPA senare på eftermidadgen, dom hade öppet senare idag, mysigt när de är lite mörkt ute....


Måste man ju raka benen åxå ;)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards