Alla inlägg den 14 januari 2009

Av mly - 14 januari 2009 22:30

Nu ligger vi i soffan och dricker vårt nya te från Kahls...

Ett rött te, med smak av jordgubb/ Champagne.. det var super gott!

Rekomenderas*******

Av mly - 14 januari 2009 18:52

När jag stod och lagade maten för en halv timme sedan, hör jag sirener utanför.. Kikar ut och på parkeringen utanför oss, står en bil som de ryker massa om och brandmännen sprutar maaassa vatten! Står massa folk runt omkring, tydligen spännande när nåt händer...


Nu är lassagnen klar, ska bara ställas in i ugnen.. Men väntar nog nåra minuter till, förkokade plattorna idag, så den inte behöver så inne lika länge.


Nu ska ja dricka ett glas mjökl, måste vara hundra år sedan sist!

Av mly - 14 januari 2009 17:22

Den här dagen har gått mycket fort. Efter att vi besiktigat bilen åkte jag till Willys och handlade lite. Så nu klarar vi oss 1 vecka till. Sedan for jag in till stan, hade bokat tid på Bella Visage för brynplock hos underbara Marie. Hon är så härlig!


Men nu är ja hemkommen och plockat in all mat plocka in o ur diskmaskinen. Slog på tv och ska slänga mig i soffan nåra minuter, de var hells kitchen, skoj! Ska gå och göra lite saft åxå...


Sen ska jag laga lassgane om 1 timme ca...

Av mly - 14 januari 2009 14:30

Pytten blev godkänd på besiktningen!!

:)

Tack Lasse för all hjälp!

Av mly - 14 januari 2009 12:37

Idga hade Linus sin första sovmorgon på säkert 1,5 vecka.. Men mobilen ringer varm endå stackarn... Vi lyckades i alla fall sova till halv elva!

Sen gick vi upp och gjorde frukost och åt tillsammans var nog 2 vecor sedan sist... ganska mysigt endå...


efter att linus åkt kikade jag på top model som jag spelade in igår och inte såg.. Tur ja har satt på inspelning varje vecka, ja glömmer bort att det går ju!


Nu ska ja fixa mig ...


Idag vankas, handling, besiktning

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards