Alla inlägg den 2 januari 2009

Av mly - 2 januari 2009 17:54

Idag mötte jag upp Veronica och söta Noel för en tripp på stan.. det enda jag hittade var ett par benvärmare på Gina Tricot och en fin sjal på REA på Vero Moda. Så man kan väl säga att det var bra gjort : )


Vi gick bort på Wayens och åt en kyckligg o fetaost sallad, mycket gott! Jag fick gosa med noel, så fin lite krabat.. Sen blev de mörkt ute och mätta och belåtna gick vi vidare...


Väl hemma sedan slängde ja i en tvätt i maskinen och plocka ur och i diskmaskinen.. Nu har jag duschat, ska snart ställa mig och göra köttfärslimpa med potatis och gräddsås och lingonsylt... Det ska bli väldans gott..


det är ju fredag idag, de känns som måndag. Men skönt med helg, men de är vår jobbar helg men de gör inget! helg är skönt endå....


Juste nu ska ja läsa Jotex som damp ner i postlådan idag

Av mly - 2 januari 2009 11:23

Igår eftermiddag kom Veronica och Kalle och Noel förbi och fikade här. Det var mysigt! Vid halv åtta åkte vi ner på Jops och hämtade god pasta sen åkte vi hem, åt dne och kikade på parlamentet!


Sen kikade vi klart på Yrrol som vi spelat in från tidigare, de var rätt skoj.

Idag är jag ledig, får se vad dagen bjuder på.. Vaknade för några minuter sedan, nu kikar jag på Tigers film  : ) Väntar på att  höra nåt från Veronica : )

Här kommer lite bilder från igår ..


Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards