Alla inlägg den 19 januari 2009

Av mly - 19 januari 2009 22:48

Vid halv 8 kom Linus hem och hämtade mig åkte bort till Henke och Sandra, åt god mat som Sandra hade lagat. Pasta med pastasås, yummie...

Killarna åkte sedan iväg och fixade med en tv. Sandra och jag kikade på idrottsgalan. Kul, det var en kille (vet ej vem det var) som sa när han vann ett pris, det här had eja inte förväntat mig alls; Sedan tar han upp ett stor papper med ett jätte tal som han förberett hahaha.... det var lite kul :)


Nu ska ja be om hjälp då för att ta av mig min tunka :)

Av mly - 19 januari 2009 19:04

Min Bondelid tunika kan man inte ta på sig själv.

Man måste helt enkelt ha någon som kan hjälpa en.

Konstigt igentligen.

Hur man om man inte har nån som kan hjälpa en.

Då kan man inte använda plagget!


Det är så att de är knappar på ryggen som ska knäppas..

(som tur är kommer Linus hem snart)

Hmm..

Inget stor problem men nåt att ja kom på bara när ja stod i garderoben nyss och inte kunde göra mig klar :)

Av mly - 19 januari 2009 15:56

fick ont i huvve för nåra timmar sedan...tog tablett, men de har inte gett med sig än=/ Städade i alla fall, vilket var välbehövligt...


men nu ligger ja i soffan, jätte ont i huvvet!

ska ta en långdusch , ska pausa topmodel som börjar nu, kan ja se de sedan..


ikväll ska vi få mat hos Henke och Sandra, söta dom är..

sen ska henke och linus till en kund och installera/montera tv.-

Av mly - 19 januari 2009 12:41

Det var visst ingen som kunde komma med ett bättre förslag, så de blir städning... Men de måste man ju göra ibland åxå.. Ska slå igång Spotify och köra igång, en tvätt är i alla fall i maskinen....



Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards