Alla inlägg under oktober 2008

Av mly - 11 oktober 2008 18:26

Middag idag blir på Tusen och en Natt!

Super god mat där... Det är Turkisk mat!

Rekomenderas verkligen.


Har sovit 30 min.. Vaknade när Linus klev innanför dörren!

Hade så ont i huvve när ja kom hem. Tog en tablett just!

Hoppas de blir bättre.

Av mly - 11 oktober 2008 16:27

Ja du de är det som är frågan....

Lite vin hade inte vart fel :)


Ska prata med Linus när han kommer hem från jobbet!

Jag slutade en timme före han idag.

Snälla Annica hämtade mig fr jobbet och skjutsade hem mig.



Av mly - 10 oktober 2008 13:47

En underbar prins, älskling som alltid finns där och som

jag älskar av hela mitt hjärta

 


Äta en massa frukt är hur gott som helst

 


Och nu tänker jag synda! Trotts att jag vart nyttig länge nu.

När man är sjuk så får man synda...

Dax för

Av mly - 10 oktober 2008 11:13

Gick o la mej strax efter 22 igår, eller la mig bytte position, hade ju legat i soffan sedan kl 13.00..Linus gick över till Freddi och var där på kvällen.. Ja var väl inge roligt sällskap!


Sov i alla fall tolv timmar i natt.. de var rätt skönt. Gick fr sängen och tog lite frukost o lite tabletter och nu är jag bänkad i soffan!


men går ju mest skit på tv på dagarna=(

lär ligga här tills linus kommer hem ikväll.

I hegen måste ja jobba!!

Av mly - 9 oktober 2008 14:30

Åkte tilll jobbet imorse till 08.00, kände mej inte alltför pigg.. Men jobbade på ett tag! Kände mig inte bra, ont i bihålorna och svettig bara man rör sig, fast endå frusen.... Åkte hem kl 13.00


Sånu ligger jag med täcke i soffan o ha rjust kikar på prisonbreak ska ska snart se Heroes, innan de blir de 2 and a half men... Blir vila nu så kan ja jobba i helgen igen! I hope.....

Av mly - 8 oktober 2008 20:56

är super förkyld nu... =/ Ont i bihålorna..

Men vi är få på jobbet nu så blir ja inte sämre måste ja jobba!

Linus är iväg o köper lite smått o gott till mig.. Sötnosen min.. blir te och choklad sedan! *yummie* hoppas man blir lite piggare.. Typiskt nog är de en 11 timmars dag imårn som väntar!

Av mly - 8 oktober 2008 17:21

Imorse vid 11 mötte jag upp romanique på stan.. Vi tog en vända på Livings utförsäljning.. Mindre kö idag så shoppade lite granna! Kikade runt liet mera som sedan resulterade i hungriga magar, blev sallad på bagetterian! Gott!


Gick hem till mig och tog bilen till Birsta, mest för att jag skulle köpa en vinter jacka en PEAK på MQ, som var slut i stan men som tyvärr även var slut i Birsta=( skit åxå! På PEAK affären har dom inte samma modell heller, så ja blir väl utan jacka. Hittar ingen som passar mig.


Blev lite annan shopping i alla fall. Några julisar till och sedan en pressy till mammsen. Men den går inte att skicka. Så mamma du får den när vi kommer ner. Måste kika på en bra helg!!


Nu ska ja slänga mej i soffan är helt slut i kroppen.- Har nyst ungefär sjuttioelva gånger idag och snorar som ett barn :) förkyld^synd om mej¨



Paj

Av mly - 7 oktober 2008 22:16

Blev mycket goda pajer. Vi gjorde en tacopaj och en paj med broccoli, svamp, purjolök och ädelost! Blev mycket gott! Både Henke och Linus får matlåda. Perfekt!


Sedan kikade vi på tv. Sandra ville kika på ett läskigt program som jag och Annika tyckte var mycke läskigt, vi båda skrek till en gång, så Chanel nästan hoppa i taket. Och jag vill inte ens fundera på vad grannar tror hände rhär nere.


Sedan skjutsade vi hem Sandra och åkte för att hämta killarna på Scandic på Gärdet. Guud vad det var kallt ute, ja tog på mig mina nya varma vantar ja köpt på Stadium, super mysiga..


Nu har vi kommit hem i varje fall...

Står väl inte så mycket på schemat nu...

Kika på något på Tv kanske...

Vi råkade ju sova typ 2 tim på eftermiddagen idag åxå, det var skönt :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards