Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av mly - 18 oktober 2008 20:36

Beställde pizza från BiteLine, jag syndar! Har inte ätit nåt så flottigt på månader.. men känner mig väl värd. Linus lovade en prommis i mårn med :)


Vi beställde i alla fall varsin Small pizza...

När vi kommer och hämtar den säger hon som jobbar där.

det var tyvärr slut på Small pizzan, så ni får en Medium...

- Ehhh, vaa?:)


Ok tack....

hahah hur kan en pizza som man bakar på plats vara slut i en mindre storlek???:D


jaja vi fick ju en större pizza för samma pengar så vi är ju nöjd *ler*

Av mly - 18 oktober 2008 17:25

Så då....

Jag har ju länge funderat på vilken vinter jacka jag ska köpa. Var först inne på en helt vanlig PEAK sedan var ja inne på en Goose jacka och sedan la ja ner mitt tänkande..

Igår damp de ner 20% från Vision i min postlåda för att jag var medlem och hade handlat lite där under året. Då bestämde jag mig. Jag tog med mig min Linus ut till PEAK affären i Birsta, testade jackan. Linus tyckte den var fin och jag med. Så köpte en, man fick endå 800:- rabatt med 20% checken *mee like* Så äntligen har jag min jacka...


Nu får snön komma!

Av mly - 18 oktober 2008 12:42

Hej!


Vart mycket god mat igår, Blev råstekt potatis, egen gjord trattkantarellsås, kött i ugnen med paprika, äpplen, zuccini o sånt... Super smarrrigt!


Imorse gick vi upp efter 09.00, vi är dåliga på att sova länge. Gjorde ordning frukost tillsammans.. Kikade på typ 4 avsnitt 2 and a half men...


Sedan blev det en prommis runt Sidsjön. Så härligt! 5 grader ute, solen skiner... Så vi har just kommit in.. Nu ska jag ta en varm dusch!


Sedan ska ja rulla köttbullar, som är våran lunch :) Givetvis nånting till men vi har ännu icke bestämt vad! Hrrmm..


vad gör ni en dag som denna?

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards