Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av mly - 5 oktober 2008 17:31

Här kommer kvällens lunch/ middag!

Letade i kyl och frys och slänge ihop en middag som nu står och puttrar. tror jag börjar bli som min mamma :) Hon är mycket duktig på att bara slänga ihop saker och så blir det underbart gott!


Idag så stekte jag kycklingfiler och vitlök.

Kokade upp 1-2 dl vatten med en buljongtärning

När kyckling var hyffsat stekt så slänge ja i lite kantareller som fanns i frysen och lite harricoverts. Hällde på lite matlagningsgrädde och lite turkisk yoghurt och häll över vattnet och buljongen som kokat upp i en kastrull brevid!Lite soja och vitpeppar på det! Mums...

Till det serveras de ris..


Lätt som en plätt!


Åter till spisen

Av mly - 5 oktober 2008 16:54

Vi har idag bara slöat, legat under ett duntäcke i soffan i myskläder och bara slöat. Guu vad de kan vara skönt ibland.. Vi har kikat på Sex And The City filmen, den tyckte jag var bra ! :)


Nu kurrar det i min mage. Vi har inte ätit någon lunch..

Hmm..... Undrans vad de blir!

Av mly - 5 oktober 2008 12:20

HEJ!

Jag ska den 28 okt ha PartyLite visning här hemma.

Är det någon som är intresserad av att komma

som inte fått sms idag så säg till här bara!

:)

Av mly - 5 oktober 2008 00:06

På kvällen idag var vi på Boda Borg med jobbet, blev taco buffé sedan massa lek! Det var supe skoj! Bra ordnat Tomas!


Nu har vi dukat upp med massa med goda frukter och sedan tropiskt te.. Ljus tända och nu blir det nya Heroes..

Spännande..

Mysigt och vara ledig tycker jag!

och veta att imorgon kan jag o min älskling ligga i sängen hur länge vi vill!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards