Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av mly - 15 oktober 2008 17:39

Hunnit med att jobba idag....

Och nu har ja Just kommit in från en 35min snabb prommis....

Skönt! men kallt!


Nu ska jag kila in i duschen och värma mig....

Ska posta lite brev idag, blir väl att åka bort på posten så dom går iväg idag.

Ikväll är vi bjudna på middag hos Linus föräldrar..

Härligt!

Av mly - 15 oktober 2008 11:22

Äntligen är min usb kabel hittad, så nu kan jag igen ladda upp bilder från mobilen.. Här kommer några söta!=)



Av mly - 15 oktober 2008 10:19

Har inte bloggat så mkt senaste dagarna, men har ej haft lust...

Men lite update då...


Var barnvakt till Maya här om dagen, hon var ju sjukis... Vi kikade på masssa barnprogram, åt isglass, hon sov i min famn i 2-3 timmar.... Mysig dag! Och läste massssa böcker, alla hon har, flera gånger :)


Sedan igår så var det jobb som gällde, 10 timmars pass! Men det gick helt ok. Idag är jag igentligen ledig, men ska in o jobba. Folk är lediga och vissa är skjuka! Så de är bara att köra på. Det var annars ett väldans fint väder måste jag säga. Blir nog en prommis senare idag om jag hinner. Måste tvätta pch plocka lite här hemma efter jobbet.


i helgen är det vår lediga helg ( hoppas de blir så bara )..... Linus jobbar varje dag nu för de är ont om folk på hans avdelning.. Han är Bäst!

Är vi lediga i helgen nu då, så ska vi på SPA tror ja, Känns som om vi behöver det!

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards