Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av mly - 27 oktober 2008 17:51

Ljus rosa och vita julgranskulor...

Hittar inget..

Har du sett nåt någonstans kan du väl lägga en kommentar.

Sweet!

Av mly - 27 oktober 2008 17:05

Jag åkte till Veronica och lilla Noel....

Vi packade in oss i vår bil och åkte till Birsta!

Blev lite kikande, ja shoppade Inget!

Men då ka ja shoppa desto mera när vi ska till familjen i helgen. Vis ka på ett Outlet där :) mee like...


Vi åt god sallad på charm i alla fall... Noel ville sitta med :)

Har just lämnat av dom hemma hos sig.

Markus kom just åxå och lånad en nintendo wii dosa av oss....


Nu ska ja fundilura på vad vis ka äta....

jag borde igentligen städa åxå....

Men kan ju hinna det imorgon med :)

Av mly - 27 oktober 2008 10:43

Min nya hobby ska bli att pyssla med panduro saker. Så skoj!

Här är 2 av sakerna som jag köpte där härom dagen. Jätte skoj!

Har börjat med den ena...

 

Jätte söta hjärtan med pärlor ska de bli. Man kan hänga dom i granen ha dom som smyckning på paket eller vad som helst.

 

Några är klara:) Jag skulle vilja ha en gran med vita kulor och ljusrosa kulor. Skulle vart super fint sedan med dem här hjärtarna...


Det andra pysslet ja köpte har ja inte öppnat än. Där är de måla som gäller:) Man får med olika färger, ska måla hjärtan (ja gillar hjärtan) hihi..

 

Visst är dom söta , ska bli skoj i alla fall att sätta sig och pyssla med dom...


 

chanel min älskling ligger och tvättar sig:) Nu somna hon....


Jag har kommit hem efter en runda runt Sidsjön man känner sig dukitg när man har knallat ett tag.. det var rätt kallt ute, minus grader på min gadget! Öronen kokar nu, för att dom vart så kalla. Det var till och med is i vattenpölarna runt sidsjön.. Burra=)


Nu ska ja duscha!

Av mly - 27 oktober 2008 08:33

Chanel har inte förstått det där med Vintertid. Hon tror att vi varje morgon har försovit oss nu desa två dagar. Hon Mjaur och Mjauar och försöker att väcka oss :) Söta dom är. Eller smart hon är igentligen!


Men de är inte så skoj när man är ledig. Idag var jag uppe med Linus innan han for till jobbet och ahn började 08.00 Har läst mina dagliga bloggar nu i alla fall. Men nu tror jag att jag ska göra lite frukost.....


Hittade ett gott recept på brownies... har inte bestämt vad jag ska göra för fika på tisdag kväll när jag ska ha Party Lite.... Antingen göra Paj eller lite olika bullar och kakor?;) Vad tycker ni... Ska förvisso fixa idag så de är kort tid för att bestämma :)


Ledig idag i alla fall. Ska leka lite med Veronica och hennes lilla Noel. Men dom sover nog ett tag till.  Nu har Chanel gått och lagt sig, snyggt! Hon får upp oss ur sängen sedan går hon och lägger sig. Nöjd :D


Fukost Tajm

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards