Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av mly - 6 oktober 2008 21:31

Min dag :)

Linus kom hem när jag just hade duschat, jag blev glad, han kom hem i tid. alltså rätt tid. den tid som står på hans schema att han ska sluta, den tiden slutade han! Nu kändes de som om de blev luddigt men :) äsch jaja de var mycket skoj i alla fall!


Jag började med maten de blev köttfärsås och spagetti. Linus somnade i soffan. Jag åt mat och sedan väckte jag honom... När han ätit klart så skrev vi en matlista tillsammans sedan åkte vi på willys och storhandlade.


Efter de åkte vi en snabbis till Micke och Marina, skulle låna en regelsökare så vi imorgon kan få upp våran spegel!! *längta*


Sedan har vi nu packat in all mat, härligt med en full frys och kyl.

Nu ska ja ta och äta en passionsfrukt och sedan lite clemmisar som ja brukar kalla de. haha... Linus trodde ja mena nåt helt annat när ja sa förra veckan..

- Idag älskling har jag köpt nya clemmisar....

haha

Clementiner ska det vara i alla fall :)

Vissa kallar de mandariner har ja hört! :)


Av mly - 6 oktober 2008 15:59

hej!


Imorse väckte Marina mig på sms :) och i går väckte mig på sms. vad har ni emot oss?:) haha skoja! Gjorde ett ärende åt Marina i alla fall. Men devar skönt att komma upp i tid i alla fall, hade endel att göra idag!


har städat trapphuset, kommer in så mycket löv och strunt nu när det blåser så här mycket!


Sedan åkte jag till birsta och bytte bil med Linus. Jag och Veronica hade ju ett ärende i Birsta idag så packade in oss i vår bil och åkte iväg till Birsta. Noel fick söta kläder. Idag har noel och jag kommit varandra nära åxå, När han gosade med mig idag när jag var hos dom så spydde han på mej:) Men de gjorde inget. Tvättade bort de bara så var man som ny igen:)


Just komit hem i alla fall, värmde lite broccoli som lunch o åt de med salt o peppar.. inte så mycket till lunch kanske men jag antar vi ska äta kvällsmat om nåra timmar!


 Nu ska jag tvätta och ta en dusch.

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards