Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av mly - 3 oktober 2008 17:58

Kabeln mellan mobilen och datorn..

Så ni får se bilderna på söta Atlas..

Får leta mer imorgon är helt slut i huvve!

Satte mej just ner. Har kutat runt hela dagen tror jag. Linus sover brevid mej här i soffan. Maten står i ugnen, blir fläskfilé i ugn med inbakad vitlök, Hasselbackspotatis sedan ska jag göra en dragonsås.

Dragon såsen är super duper god och super duper lätt!


matlagniingsgrädde, vilken som helst..

Ja brukar ta 2 st..

sedan steker man 2 gul lökar..

häll på matlagningsgrädden

Ha i en skvätt soja, så såsen blir lite brun bara

Ha i dragon kryddan, ganska mycket beroende på hur mkt du vill att det ska smaka!


klar :)


den var lätt va?:) testa! jag tror ja inte glömde nån ingrediens hihi

Av mly - 3 oktober 2008 14:13

sitter hemma hos maria och deras lilla vovve atlas, som är pytte liten...

faktiskt minder än Veronicas Noel:)

V i har lunchat på coffehouse, gott.. sallad!! (haha tack för påminnelsen vart vi var Maria) varför skrev jag Charm först? :) haha, var väl huvudvärken!


Nu ska ja busa med atlas...

Kommer bilder sedan på lilla atlas :)

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards