Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av mly - 2 oktober 2008 23:07

jätte mysigt hos Veronica ikväll.. Noel sov på min mage jätte länge var super mysigt! Sedan lagade vi mat, falukorv och stuvade makaroner, Veronica var bäst på stuvade, Dom var suuper goda! Nu vet ja trixen :)

kikade lite på tv, sedan kom Frida över, vi drack gott te och kikade på Lyxfällan och lite hells kitchen..


sedan kom kalle hem och de menas ju att linus är påväg då var ja tvungen att åka för ja skkulle ju hämta upp linus för han skulle ju lämna hyrbilen!


ut i regnet, men som tur var hade jag ju idag på mig mina rosa stövlar:)


Nää sov dax nu tror ja, börjar 8 imånr, Igen!

Imårn ska ja luncha med Maria från mitt jobb, sedan ska vi gå hem till henne. Hon o hennes sambo köpte en hundvalp förra veckan.... Så ja ska snosa på den :)

Av mly - 2 oktober 2008 16:26

heeluu


Jag har ju haft sovbesök i natt, Frida sov över här :) Vi kikade på Top Model och sedan på en annan del av köping S02. Det avr skoj! Vi blev sedan mkt trött så de vankades sängen...


Imors egick vi upp innan sju ja började jobbet vid 08 så ja släppte av Friday på sitt jobb...


Nu har jag slutat jobbet..

Ska slänga mig i en dusch sedan ska ja posta dom sista tradera paketen.. skönt! Blir middag med Veronica idag, vi båda är ju ensam :) Vi ska laga falukorv med stuvade makkisar....Men idag kommer grabbsen hem från deras kurs åxå... Niiice Längta efter hjärtat ju*Puuusssa*

Presentation

Omröstning

Känner vi varandra?
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards